Guest

Hårfarve - forholdsvis ren/øko/sund

9 indlæg i dette emne

Nogen der kender et godt mærke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min frisør siger, at grunden til at der er så lidt på det område er, at det ikke er så holdbart.

Så folk vil ikke have produkterne, selvom det er mere økovenligt når de så skal afsted oftere til frisøren.

 

Men ved ikke om det passer, men jeg kender ikke nogen der får farvet med "sundt" hårfarve.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er netop blevet introduceret til øko 'hårfarve' af en veninde. Det er sådan en hårkur, som genopfrisker ens farve markant. Jeg skal prøve den i aften, vil gerne give en melding bagefter. Du kan eventuelt prøve at google det : colour palet by maria nila Stockholm :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er netop blevet introduceret til øko 'hårfarve' af en veninde. Det er sådan en hårkur, som genopfrisker ens farve markant. Jeg skal prøve den i aften, vil gerne give en melding bagefter. Du kan eventuelt prøve at google det : colour palet by maria nila Stockholm :-)

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min frisør siger, at grunden til at der er så lidt på det område er, at det ikke er så holdbart.

Så folk vil ikke have produkterne, selvom det er mere økovenligt når de så skal afsted oftere til frisøren.

Men ved ikke om det passer, men jeg kender ikke nogen der får farvet med "sundt" hårfarve.

Det passer nok meget godt. Der findes en øko/bæredygtig frisør her i Herning, men de er ret dyre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herbatint. Så lækker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 21/8/2014 at 1:29 PM, MorAnja said:

Jeg er netop blevet introduceret til øko 'hårfarve' af en veninde. Det er sådan en hårkur, som genopfrisker ens farve markant. Jeg skal prøve den i aften, vil gerne give en melding bagefter. Du kan eventuelt prøve at google det : colour palet by maria nila Stockholm :-)

Det er jo et par dage og en søndag siden - men hvordan var det? :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, Lady H said:

Det er jo et par dage og en søndag siden - men hvordan var det? :) 

Ret ok. Det er jo på ingen måde holdbar farve, men det giver lige lidt nyt liv og noget ekstra glød til håret. Jeg tror det holdt i en måneds tid, før det begyndte at blive trist igen, men så kan man jo bare give det en ny omgang :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, MorAnja said:

Ret ok. Det er jo på ingen måde holdbar farve, men det giver lige lidt nyt liv og noget ekstra glød til håret. Jeg tror det holdt i en måneds tid, før det begyndte at blive trist igen, men så kan man jo bare give det en ny omgang :) 

:super 'anks!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER