Dons

Blødning under graviditet.

9 indlæg i dette emne

Hej.

Det er første gang jeg skriver i et forum.

Men jeg kunne godt bruge et råd.

Fandt ud af i sidste uge at jeg var gravid.

I nat begyndte jeg at bløde, det mindende meget om menses, og smerter der ligeledes føles som ved menses. Jeg ringer til lægen og får en tid. Jeg havde læst lidt op det, inden jeg tog læge, og troede han ville en GU. Da jeg kommer til lægen fortæller jeg at jeg blødte i nat og i morges. Han kunne ikke se nogen grund til GU, da han mente udfra forklaring at det var Spontan abort. Men jeg har ikke blødt ret meget, og nu er det nærmest gammelt mørkt udflåd. Så nu er jeg i tvivl, om der måske er en chance for at jeg stadig er gravid?

Dons 5+2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du ikke har blødt som mens burde der stadig være en chance... Det eneste lægen evt kan gøre så tidligt er at tage blodprøver for hcg med et par dages mellemrum og se om det stiger eller falder...

Har selv engang aborteret 5+2 og var ikke i tvivl det fossede ud med blod som en krafig mens og føltes også sådan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med dig:-) 

 

Der er en chance for at du er gravid:-) 

Jeg forstår simpelthen ikke at din læge ikke har tjekket dig. Han kan da ikke gå ud fra at det er en SA eftersom nogen kvinder har en blødning omkring forventet menstruation når de lige er blevet gravide.

Der er en sandsynlighed for at du er gravid stadig, men det kan også være at du har haft en SA. 
Hvis jeg var dig ville jeg ringe ned til din læge i morgen og sige at du forlanger en undersøgelse der kan afkræfte eller bekræfte om du stadig er gravid..
Du skal da ikke gå rundt og ikke vide hvordan din situation er! For det er slemt at miste håbet, men lige så slemt at holde fast i et håb der ikke kommer til at holde stik.. Jeg har selv prøvet det..  

Jeg ønsker dig alt det bedste og håber at du vil opdaterer. 
:kram 
   

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt enig! Havde også selv SA i uge 13 hvor man mente graviditeten var gået til grunde i 5+5. 



Jeg tror på at der er håb Dons.. Men du skal banke i bordet overfor din læge.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager kontakt imorgen. Så må vi se hvad der sker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også du skal bede lægen om at tjekke HcG. Jeg begyndte for snart 3 år siden at bløde, tog til lægen som fortalte det var en SA. Fik taget blodprøve også skulle jeg have taget en ny en uge efter for at se om det var helt ude af kroppen.

Begyndte at bløde tirsdag og torsdag stoppede det. Kontaktede lægen fredag og spurgte om det kunne passe, det mente han. Fredag aften fik jeg store mavesmerter, fik dem slået ned og gik i seng. Lørdag formiddag kom smerterne tilbage, tog kontakt til Vagtlægen som ville se mig. Videre derfra også til sygehuset til tjek. Fik ny blodprøve og skulle have svar på den dagen efter og skulle så møde mandag eftermiddag på sygehuset igen. Søndag gik jeg helt ned og ringede til sygehuset som kunne fortælle at HcG var faldende og dermed var graviditeten gået til grunde, men kroppen havde ikke udstødt det døde, en MA. Mandag kom jeg som planlagt ind, de kunne ikke lave en udskrabning før tirsdag. Så slå i bordet, det er dumt at vente, du er ikke langt nok henne til at man kan se liv, men de kan følge HcG.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan har du det idag? Har du fået talt med din læge?  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft kontakt til lægen, der gav mig en sygemeldning fra job og opfølgning torsdag. Så jeg valgte at tage en privat jordemoderklinik, som kunne scanne mig idag. Det viser sig at jeg ikke har aborteret, så fik af vide at der var håb endnu. Plus hun sendte mig ned til lægen for at få taget blodprøver for at se om hcg stiger.

Så skal til læge igen torsdag, hvor de så tager en ny blødprøve til sammenligning.

Så håber inderligt at det er en fighter ★ ♡

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck en latterlig læge - undskyld mit sprog. Godt du tog forbi en privatklinik. Krydser for at du bærer en lille fighter ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER