Vimsfims

vildt utålmodig og spændt!

14 indlæg i dette emne

Hej alle søde mennesker :)

 

- Jeg er 5+2 uger henne idag, så det er MEGET nyt det hele. Det er desuden min første graviditet!

Jeg har bestilt tid til en tidlig 2D (tryghedscanning), fordi jeg har brug for at "se min graviditet", er det mærkeligt????

 

- Jeg går bare og venter på den scanning (d. 4/9), og mit første lægebesøg d. 8/9, men jeg er bare så glad, bange, spændt, utålmodig og alt på samme tid!! Så jeg synes, at ventetiden er meget lang :(

 

- Jeg tilmeldte mig denne side i håb om at ventetiden blev mere udholdelig  :chin:

Er der andre der har det på samme måde??

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sådan tror jeg alle har haft det eller har det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er rart, at vide at man ikke er alene .) 

- Og kan indtil videre kun dele det med kæresten.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til verdens bedste forum - her bliver du SUPER glad for at være :) der er en helt speciel og positiv stemning herinde!

Jeg kan anbefale dig at finde den fane der hedder graviditet og følge graviditets tråde og evt selv lave en. Der er også terminsgrupper du kan melde dig i - ganske anonym.

Btw. Så er det på INGEN måde mærkeligt at ønske en tidlig scanning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til verdens bedste forum - her bliver du SUPER glad for at være :) der er en helt speciel og positiv stemning herinde!

Jeg kan anbefale dig at finde den fane der hedder graviditet og følge graviditets tråde og evt selv lave en. Der er også terminsgrupper du kan melde dig i - ganske anonym.

Btw. Så er det på INGEN måde mærkeligt at ønske en tidlig scanning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke helt finde rundt på siden endnu, så jeg må prøve mig frem :)

  

- Jeg var bange lidt bange for, at det var for overilet, at bestille en tidlig scanning! Men det ville give lidt ro og tryghed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bestiller så snart jeg ser 2 streger næste gang så bestemt ikke overilet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til! :loveshower Som Majs siger er bk et fantastisk forum fyldt med en masse skønne og dejlige kvinder ;) Her skal du nok blive rigtig glad for at være!

 

Du er på ingen måder mærkelig, det er kæmpe stort og overvældende at skulle være mor, så det er kun naturligt med et væld af blandede følelser! Jeg har også været enormt utålmodig og syntes at ventetiden var ulidelig lang, både i min første graviditet og i denne jeg er i nu :)

 

Et tip til at finde rundt i forummet: Når du er inde i en tråd eller i et "under-forum" som denne tråd ligger i, så kan du scrolle helt op i toppen af siden og kigge lige under den lyserøde knap hvor der står "Gode Babyklar artikler" på. Der er en sti, i dette tilfælde Babyklar -> Andet godt på babyklar -> Smalltalk.

Hvis man klikker på Babyklar kommer du tilbage til roden, dvs hele forummet herinde med alle dets under-forums. Forummet er delt op i kategorier med under-forums "Fertilitet, barnløshed og adoption" for dem som planlægger graviditet, "Graviditet og fødsel", "Baby & Børn", "Terminsgrupper og mødregrupper" og til sidst "Andet godt på babyklar", som er det under-forum vi er i nu. Og hvert under-forum indeholder så igen nogle små under-under-forums (i dette tilfælde er vi inde i "smalltalk"), hvori man kan oprette tråde og skrive.

Håber det gav lidt mening, men du kan altså altid kikke deroppe øverst på siden for at komme tilbage til grund forummet, hvor man har overblikket, hvis du skulle fare vild :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:balloons velkommen til  og tillykke med spiren :glad Og nej, du er ikke mærkelig - der er en del af os herinde, der har fået tidlige scanninger, og jeg kan varmt anbefale det når bare man mindst er 7+ :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres dejlige svar :) - Jeg er glad for, at jeg ikke er den eneste om tidlig scanning! 

Ifølge min beregning er jeg omkring 7+, når jeg skal scannes, men scanningen kan jo vise noget helt andet?? Hmm.. 

Er lykkelig for den lille spire, nu skal den bare blive hvor den er  :glad

 

- Tak for forklaring Snublefod! Jeg prøver, at finde rundt i alle de mange gode forums  ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 fulde uger idag, og 12 dage til 1. Scanning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

iihh hvor går tiden langsomt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe tillykke med spiren :D

Jeg er selv helt ny herinde og har først lige startet PB :)

Lusker selv rundt i de forskellige tråde og prøver at finde rundt :p

Og vil også gerne sige tak Snublefod, for den forklaring, den vil jeg også tage til mig :)

Fandt først dette forum i søndags, og er allerede vildt fornøjet :D Fantastisk at læse andres historier og tanker og selv få svar på nogle ting og generelt få luft for sine tanker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak! Det er en dejlig side, og netop rigtig dejlig, at kunne få svar på sine spørgsmål og opleve at andre er i samme båd :) velkommen til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER