MamatilJ&M

BK Træf i midtjylland (Stoholm) 13. september

228 indlæg i dette emne

Nu er der 28 tilmeldte i alt. Nu er vi nået dertil hvor jeg bliver nødt til at sige, at der ikke er plads til flere... Medmindre nogle af børnene kan sidde ved sofabordet. Ej tror simpelthen ikke jeg kan rumme flere. Det r jo helt vildt :glad Håber det er ok...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er naturligvis plads til Lucas og Valdemar hvis I gerne vil have jeres drenge med...

Jeg har tænkt meget over det i nat, og jeg kan ikke rumme flere i mit lille hoved. Der skal også være plads til børnene. Så håber jeg jeg kan sove i nat oven på min beslutning ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er der 28 tilmeldte i alt. Nu er vi nået dertil hvor jeg bliver nødt til at sige, at der ikke er plads til flere... Medmindre nogle af børnene kan sidde ved sofabordet. Ej tror simpelthen ikke jeg kan rumme flere. Det r jo helt vildt :glad Håber det er ok...?

Det synes jeg er MEGET fair :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da helt fair! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er der 28 tilmeldte i alt. Nu er vi nået dertil hvor jeg bliver nødt til at sige, at der ikke er plads til flere... Medmindre nogle af børnene kan sidde ved sofabordet. Ej tror simpelthen ikke jeg kan rumme flere. Det r jo helt vildt :glad Håber det er ok...?

Det er helt fair.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ganske fair Anita... det er de færreste der har plads til så mange... normalt ville nogen også hoppe fra lige inden dagen, så det kan være at vi bliver færre. Men der er jo godt nok ikke så lang tid til, så det kunne meget vel være det største BK møde nogensinde (som jeg har været med til)...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

28 :blink hold da op :D

Jeg synes det er helt fair, hvis M. Skulle have en off dag, så er der mulighed for, at hun hygger hjemme med farmand ;) Han har fri, de kunne godt bruge noget kvalitetstid :P Men umiddelbart så er det også hyggeligt at se poderne lege sammen :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det syntes jeg er HELT i orden søde :) 28 er godt nok også mange!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er helt vildt :Glad Fantastisk der er så mange der har lyst. Vi skal vist ud at låne et bord og nogle stole, medmindre der kommer så mange IKEA stole det ikke er nødvendigt. Bordet låner vi bare oppe ved svigerforældrene. Og de har også nogle stole.

 

Og selvfølgelig er alle børnene velkommen. Der er jo rigtig mange jævnaldrene imellem flokken ;) Og jeg forventer noget af en oprydning bagefter :D Så der er plads til dem også.

 

Jeg regner med, at når Marius skal sove, at det bliver oppe ved mine svigerforældre, hvis de er hjemme. Så kan min mand nemlig gå med ham (Jep, vi har en dreng der skal køres i søvn, men kun af os :huh ) Så må vi se om han kommer ned igen når han vågner (De bor blot et par hundrede meter fra os).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne med :) Jeg ved ikke lige endnu om Lucas kommer med, det ser jeg på når vi nærmer os :)

Og jeg vil meget gerne køre med, Vinni :)

Det kan vi sagtens finde ud af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vidst meget godt, vi ikke kan alligevel. Det havde vidst været for meget for Silke Elia. Men fedt for jer andre at blive så mange :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anita, hvor langt er der fra toget til hvor I bor?

Jeg havde nemlig glemt, at jeg er uden bil den weekend.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kan ikke komme alligevel :( jeg skal på håndboldcup med de små jeg træner. I Viborg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anita, hvor langt er der fra toget til hvor I bor?

Jeg havde nemlig glemt, at jeg er uden bil den weekend.

Altså nu er der relativt kort til alt i Stoholm :D maks 15 min på gåben vil jeg mene. Men jeg vil gerne hente dig dernede. Så kan Theodor bare sidde i Marius stol. Så må manden lige kigge efter ham imens...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kan ikke komme alligevel :( jeg skal på håndboldcup med de små jeg træner. I Viborg.

Øv Maria. Du er ellers lige i nærheden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv Maria. Du er ellers lige i nærheden...

Ja men stoler ikke nok på de små til at smutte et par timer. :p jeg kæmpede ellers ihærdigt for at de skulle have været på cup ugen inden, men blev nedstemt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså nu er der relativt kort til alt i Stoholm :D maks 15 min på gåben vil jeg mene. Men jeg vil gerne hente dig dernede. Så kan Theodor bare sidde i Marius stol. Så må manden lige kigge efter ham imens...

Hvis det regner eller sådan noget, vil vi nok gerne hentes. Ellers går vi gerne. Regner med at have klapvognen med, så han jo kan komme ud og sove på et tidspunkt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det regner eller sådan noget, vil vi nok gerne hentes. Ellers går vi gerne. Regner med at have klapvognen med, så han jo kan komme ud og sove på et tidspunkt. :)

Du får lige mit mobilnr når vi nærmere os. Så kan vi lige skrives ved på dagen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter Marias afbud er der blevet plads til 1 mere, hvis der skulle sidde en bag skærmen og godt kunne tænke sig at komme med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får lige mit mobilnr når vi nærmere os. Så kan vi lige skrives ved på dagen ;)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger

 

Jeg kunne ligeså småt godt tænke mig at få styr på det praktiske til d. 13. september.

 

Jeg tænker at vi starter ved en 10-tiden som det nu passer jer bedst. Er det ok?

 

Så tænker jeg at vi laver sammenskudsgilde som vi plejer? Nogen tager brød med, juice, frugt, smør, pålæg, evt kage mv... Der skal vel være flere om hver post, når vi bliver så mange. Så byd gerne ind på hvad I kunne tænke jer at medbringe.

 

Og så skal jeg lige høre til om I tager en højstol/handysit med til de små? Regner med at i hvert fald Marlon kan sidde på en alm stol. Jeg har en IKEA stol og en ekstra trip-trap stol. Men tænker at hvis fru-Nielsen tager toget, så kan Theodor låne den ene. I bund og grund skal jeg bare vide hvor mange stole jeg skal ud at låne :D 

 

Blev det for rodet.

 

Til sidst vil jeg blot sige jeg glæder mig rigtig meget til I kommer :glad Til både at se nye og kendte ansigter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten skal jeg nok sørge for kaffe, the mv. Og så regner jeg med at købe en læsfuld kakaomælk (på tilbud her sidst på ugen), da jeg ved der er nogle der sætter pris på det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder skønt :P

 

Jep, Marlon sidder bare på alm stol (evt med en pude lige? ) og Charlie kan enten sidde hos mig, eller også tager jeg en højstol med, det ser jeg lige til :)

 

Jeg vil gerne stå for forskelligt ost.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager Handisitt med til Luna.

Jeg jeg vil gerne tage noget kage med. Evt noget pålæg også, hvis det bliver nødvendigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder skønt :P

Jep, Marlon sidder bare på alm stol (evt med en pude lige? ) og Charlie kan enten sidde hos mig, eller også tager jeg en højstol med, det ser jeg lige til :)

Jeg vil gerne stå for forskelligt ost.....

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER