Loralei

At ville give sit barn det bedste - uden at kunne

120 indlæg i dette emne

Slettet efter ændring i Babyklar's politik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil lige sige at Silke Elia altså er i str. 92 i det meste tøj, men hun er meget slank og derfor er hun ikke vokset ud af de Iobio bodyer i str 74/80 i breden og heller ikke i længden endnu - det går dog den vej ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arj, ok, hvad!?

 

Min pige er vokset fra en str. 62 ved fødslen er er nu i str. 98 som 14 måneder gammel!

 

Købte str. 92 tøj for få måneder siden, det er pakket væk allerede.

 

Mmm, hvad med undertrøjer, er det noget skidt? Tænker blot, det vokser de vel ikke så hurtigt ud af pga. ingen max længde, eller?

Er lun på silke/uld kombinationen, da jeg har mærket ammeindlæg i det, det var virkelig dejlig blødt.

 

Jamen, det kan jo ogsaa vaere, du skal gaa over til todelt undertoej til hende? Saa kan hun jo faa en ulden undertroeje paa :) 

 

Jeg koeber todelt til Noah fremover og det bliver selvsagt uld/silke nu her, eftersom jeg ogsaa er stor fan. Underbukser koeber jeg i bomuld, for det er fordi vi vist er paa vej over i pottebrug og saa er bodyer bare noget hoe og bomuld taknemmeligt efter uheld ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, det kan jo ogsaa vaere, du skal gaa over til todelt undertoej til hende? Saa kan hun jo faa en ulden undertroeje paa :)

Jeg koeber todelt til Noah fremover og det bliver selvsagt uld/silke nu her, eftersom jeg ogsaa er stor fan. Underbukser koeber jeg i bomuld, for det er fordi vi vist er paa vej over i pottebrug og saa er bodyer bare noget hoe og bomuld taknemmeligt efter uheld ;)

Vi snakker om at gøre det samme :) Vakler lidt imellem om jeg køber flere bodyer, der i så fald primært ville være til dp brug (hvor Valdemar har absolut nul interesse i potte - modsat herhjemme) eller om vi kun køber undertrøjer fremover - de kan jo godt bruges i dp også, selvom han ikke bruger potten der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige sige at Silke Elia altså er i str. 92 i det meste tøj, men hun er meget slank og derfor er hun ikke vokset ud af de Iobio bodyer i str 74/80 i breden og heller ikke i længden endnu - det går dog den vej ;)

Åh,måske Anna så også kan passe sine ærmeløse. Ville virkelig gerne have dem til om natten når det bliver rigtig koldt, men det ville være vildt, hvis hun stadig kan passe sin 86/92, nu hvor hun bruger 98. Jeg må lige teste! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi snakker om at gøre det samme :) Vakler lidt imellem om jeg køber flere bodyer, der i så fald primært ville være til dp brug (hvor Valdemar har absolut nul interesse i potte - modsat herhjemme) eller om vi kun køber undertrøjer fremover - de kan jo godt bruges i dp også, selvom han ikke bruger potten der :)

 

Jeg synes jo bodyer er soede og Noah havde idag den ene kortaermede paa, vi har  :rolleyes Nu har vores pasningsdame vaeret god til at stoppe en piges(ret korte) undertoej ned i bukserne, saa hun ikke skilte paa midten, saa det er jeg egentlig ikke saa bekymret for, bare undertroejerne er lange nok - og saa med stroempebukser eller uldleggings til vinter, som gaar lidt hoejt op. Ork... Nu har vi kun haft shorts og t-shirts til Noah hele sommere, hvor det ogsaa har fungeret fint. Jeg har udvalgt faa bodyer med lange aermer, som jeg kapper bunden af og laver til troejer :) 

 

Men ak, synes det er (endnu) et stort skridt, at han nu skal af med bodyerne - og maaske alle de fine stofbleer  :o  :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh,måske Anna så også kan passe sine ærmeløse. Ville virkelig gerne have dem til om natten når det bliver rigtig koldt, men det ville være vildt, hvis hun stadig kan passe sin 86/92, nu hvor hun bruger 98. Jeg må lige teste! :)

Athene, Silke Elia' kusine, bruger 98 (93cm høj, men vidst lange ben?!?) i tøj og passer stadig sine uden ærmer i 86/92 i inderste knapning!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ogsaa stadig noget at give af i Noahs bodyer og det er altsaa selv med den store stofnatble! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh,måske Anna så også kan passe sine ærmeløse. Ville virkelig gerne have dem til om natten når det bliver rigtig koldt, men det ville være vildt, hvis hun stadig kan passe sin 86/92, nu hvor hun bruger 98. Jeg må lige teste! :)

Der tror jeg godt hun kan. Der er RIGELIGT at give af i sophias. Og Anna er jo også slank :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

YAY!! Jeg har lige målt hende sidste måned til 96 cm og hun er meget slank med lange ben, så der er helt sikkert håb! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

YAY!! Jeg har lige målt hende sidste måned til 96 cm og hun er meget slank med lange ben, så der er helt sikkert håb! :yay

 

Jamen, det er jo det  :yay

 

Der er forresten sandaler i brug i Portico  :yay  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, det er jo det :yay

Der er forresten sandaler i brug i Portico :yay :yay

Hvor fint! :yay Passer de? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

YAY!! Jeg har lige målt hende sidste måned til 96 cm og hun er meget slank med lange ben, så der er helt sikkert håb! :yay

Det tror jeg bestemt hun kan :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fint! :yay Passer de? :)

 

Ved du hvad, han er netop vokset ud af Primigi'erne midt i ferien(hvad sker der for at foedder vokser saa hurtigt!?), saa vi maatte koebe nye, men koebte saa bare nogle semi-badesandaler med velcro af maerket River i plastic/gummi/fleece, som han nu bruger ved floden.  Saa havde vi jo de supergode herhjemme, som bare passer saa fint, saa TUSIND tak!  :loveshower 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der tror jeg godt hun kan. Der er RIGELIGT at give af i sophias. Og Anna er jo også slank :)

Ej, nu bliver jeg helt i tvivl om jeg har bestilt theas body'er for store :unsure

Hun er 80 cm høj og vejer 10,5 kilo - og jeg har bestilt i str. 86/92... Tror i de bliver for store til hende? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, nu bliver jeg helt i tvivl om jeg har bestilt theas body'er for store :unsure

Hun er 80 cm høj og vejer 10,5 kilo - og jeg har bestilt i str. 86/92... Tror i de bliver for store til hende? :unsure

 

Nej, bare lidt lange i det, men det er som Noah sidste vinterstart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, nu bliver jeg helt i tvivl om jeg har bestilt theas body'er for store :unsure

Hun er 80 cm høj og vejer 10,5 kilo - og jeg har bestilt i str. 86/92... Tror i de bliver for store til hende? :unsure

Dem bruger vi også. De er lidt for store, men altså ikke for store. Til gengæld varer de så hele sæsonen (og vi bruger dem jo året rundt!) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slettet efter ændring i Babyklar's politik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, bare lidt lange i det, men det er som Noah sidste vinterstart

Dem bruger vi også. De er lidt for store, men altså ikke for store. Til gengæld varer de så hele sæsonen (og vi bruger dem jo året rundt!) :)

Årh, det er godt at høre :) jeg har egentlig også bestilt forlængere til dem, men det kan jeg forstå at jeg nok ikke får brug for i den nærmeste fremtid :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved du hvad, han er netop vokset ud af Primigi'erne midt i ferien(hvad sker der for at foedder vokser saa hurtigt!?), saa vi maatte koebe nye, men koebte saa bare nogle semi-badesandaler med velcro af maerket River i plastic/gummi/fleece, som han nu bruger ved floden. Saa havde vi jo de supergode herhjemme, som bare passer saa fint, saa TUSIND tak! :loveshower

Velbekomme! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER