Sija-baby

Vintertøj- hvad skal bebs have?

6 indlæg i dette emne

Jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal komme lillemanden i?

Han har sin barnevogn med lift med dyne og eller voksiposen. Men hvis vi skal id og køre hvilket vi skal når vi kommer til højtiderne skal han så have en flyver dragt/vinterjakke eller kan han nøjes med en fleecedragt og sin dyne i autostolen?

Og hvad hvis vi skal køre tur i barnevognen?

Synes det er svært dels at finde ud af dels at finde vintertøj i str 62/68 som jeg synes er drenget (er ikke så meget til babyblå)

Undskyld de "dumme spørgsmål" men er virkelig i tvivl om det her. Hvad gør i andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal komme lillemanden i?

Han har sin barnevogn med lift med dyne og eller voksiposen. Men hvis vi skal id og køre hvilket vi skal når vi kommer til højtiderne skal han så have en flyver dragt/vinterjakke eller kan han nøjes med en fleecedragt og sin dyne i autostolen?

Og hvad hvis vi skal køre tur i barnevognen?

Synes det er svært dels at finde ud af dels at finde vintertøj i str 62/68 som jeg synes er drenget (er ikke så meget til babyblå)

Undskyld de "dumme spørgsmål" men er virkelig i tvivl om det her. Hvad gør i andre?

Jeg tror vi køber det efterhånden som vi mangler det. Også fordi jeg ikke gider ende med at købe noget der er for stort og først kan passes langt henne af vinteren (jeg tror baby er lidt lille). Ellers har jeg som udgangspunkt tænkt uldbodyer + noget til benene og så overvejer jeg at strikke en uld køredragt også. Det burde være nok med dyne tænker jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis strikkeriet går helt galt (har ikke heeelt styr på det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis strikkeriet går helt galt (har ikke heeelt styr på det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har slet ikke tænkt tanken om en uld dragt men det skal jeg da have til ham :-)

Tak

Det var så lidt, jeg tænker hvertfald, at jeg på den måde nøjes med kun at købe ting som jeg kan bruge flere steder. F.eks. Ulddragt der kan bruges i både barnevogn og autostol. Man skal også passe på ikke at give baby for meget tøj på i bilen, så de ender med at sidde og koge.

Læs i øvrigt denne, når nu du havde tænkt over flyverdragt i autostol.

http://www.autostol.dk/blog/overtoj-i-autostolen-hvad-skal-barnet-have-pa/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en vatteret fleecedragt til Lise, som hun brugte hele vinteren igennem. Hun fik først flyverdragt som 1 1/2 årig, da hun kunne rende rundt selv udenfor og det blev koldt nok.

Da hun var helt lille havde hun udelukkende alm. indendørs tøj på + en uldhue og så blev hun ellers lagt i voksiposen, når vi gik ud, så var hun dejlig varm. Også når hun skulle sove.

I bilen fik hun så striktrøje på (gerne i uld) og så babydynen eller uldtæppe over sig, og en hue.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER