Marianne1983

Gudmor

8 indlæg i dette emne

Hej piger
Jeg skal være gudmor til en lille dreng på søndag. Jeg kunne godt tænke mig at høre jer hvad man kan gøre som gudmor for at vise at man tager det seriøst og at det er en ære etc? Og hvad forventes der af een?
:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var måske en idé med en gave barnet kan bruge resten af livet :-) Derudover en tale til festen efterfølgende.

 

Og så det der med at huske barnets fødselsdag i fremtiden ;-) 

 

Men den er meget svær, det kommer jo også an på om det er en meget troende familie eller om de er traditions-kristne. :-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig i at en gave som kan "gemmes" er en god ide... (Et smykke - et flag, børnebestik, sølvtallerken eller andet med gavekort til indgravering af navn og fødselsdato)...

Dog synes jeg ikke du behøver at holde en tale eller andet til festen... Hvis ikke forældrene troede du tog det alvorligt tror jeg ikke de ville spørge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slettet efter ændring i Babyklar's politik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I have

Jeg holdt ikke tale da d ikke er mig

Men vil bestemt huske hans fødsrlsdag hvert år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik fint

Var dog bange for om j besvimede for havde sovet dårligt pga min egen baby og følte mig svimmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fedt du skal være Gudmor :) Har gået og tænkt på at jeg gerne vil have min lille søster eller min bedste veninde til at være det for mit barn... Iiiihh er bare sådan i tvivl. Min lillesøster er så sød, men hun er kun 17. Hun glæder sig sådan til at hun skal være moster (gave mig den her http://fix-ide.dk/shop/sophie-giraf-107c1.html og jeg er ikke engang gravid endnu :P ). Men veninde er bare ældre - 28 og har selv barn -  så tænker det måske er bedre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:-)

Jeg tror altid jeg ville vælge en bror eller søster

Man ved aldrig med venskaber om de holder.

Det er ikke for at være dyster. Men man ved bare aldrig. Det gør man selvfølgelig heller ikke med søskende. Synes 17 år er en ok alder. Hun er jo snsrt myndig.

Jeg har aldrig kendt min gudmor. Det var een af min mors veninder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER