Elisamus

1. lægebesøg/evt scannig

5 indlæg i dette emne

Hej BK

 

tænkte på hvordan er det egenligt gået jer der har været til første lægebesøg, hvis i har været til tidlig scanning og NF hvis nogle har været til det?

 

Jeg har bestilt tid til tidlig scanning på mandag og skal til første lægebesøg næste fredag...

 

i må gerne ligge scannings billeder op i tråden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Første lægebesøg var ikke noget særligt. Fik bare taget blodprøver, blev målt og vejet og der blev oprettet vandrejournal.

Har lige været til tidlig scanning i dag og det gik rigtig godt. Lidt hurtigt, men det var også på sygehuset, tænker de tager sig mere tid i det private.

Vi fik heller ikke noget billede, så det må vente til nf :) men det var en stor oplevelse at se den lille :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første lægebesøg var ikke noget særligt. Fik bare taget blodprøver, blev målt og vejet og der blev oprettet vandrejournal.

Har lige været til tidlig scanning i dag og det gik rigtig godt. Lidt hurtigt, men det var også på sygehuset, tænker de tager sig mere tid i det private.

Vi fik heller ikke noget billede, så det må vente til nf :) men det var en stor oplevelse at se den lille :)

Jeg har bestIlt tid til scanning hos graviditet og scanning og betaler selv for den så håber at få et bette billed med hjem...

Nu spørger jeg nok dumt men hvordan ser en vandre journal ud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En vandrejournal er sådan en halv A4 str gul kuvert (mine har hvert fald altid været gule) med nogle papirer i, hvor der står oplysninger omkring dig, faderen og babyen.... Den skal medbringes til alle læge/JM/scannings-besøg og så skrives der forskelligt i den, fx SF (livmoder) mål og vægtskøn senere i forløbet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du selv betaler for en scanning får du et billede og måske også en lille video :) jeg blev henvist pga usikkerhed omkring hvor langt jeg var henne :)

Og ja, vandrejournalen er som TroldeMor har beskrevet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER