Elisamus

1. Gangs gravid - udstyr, hvornår?

8 indlæg i dette emne

Hej

Jer der er eller var 1. Gangs gravid, hvornår begyndte i at anskaffe de nødvendige ting til bebs?

Min shoppe-monster ligger bare på lur og hver gang jeg ser baby udstyr, råber det bar KØB, KØB, KØB....

Jeg er i 7+6, vi skal til scanning på mandag og tror det bliver først rigtig virkeligt efter og lægebesøg som vi skal til næste fredag....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi købte først noget efter MD scanning sidste gang. Så vidste vi kønnet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg var 6-7 måneder henne, før jeg turde købe noget. Jeg var så nervøs og bekymret hele graviditeten (og det gjorde det bestemt ikke bedre, at jeg har en mor, der er mega overtroisk og nærmest var ved at besvime, da vi købte barnevognen på udsalg og GISP! tog den med hjem FØR baby blev født) Denne gang har vi så det meste, så jeg når nok - om alt går vel - frem til 6-7 mdr. igen før jeg begynder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er fra november gruppen. Vi har næsten alt klart. Vi mangler lige nogle småting og så skal vi tjekke mine forældres loft. Jeg er 25+1, men vi synes begge to det er rart, at have styr på det helt i god tid så vi ikke skal nå en hel masse til sidst. Vi købte barnevogn brugt da jeg var 3 måneder henne, fordi vi fik et godt tilbud. Jeg tror man bare skal købe tingene når man føler for det. Jeg synes i hvert fald det er rart, at tøjet er vasket og lagt i hendes kommode, så jeg ikke skal fise rundt og ordne alt muligt når jeg er højgravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er allerede begyndt, selvom vi først har termin 3. marts :-). Vi kan slet ikke lade være! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der flere der har købt nogle ting, fundet gode tilbud eller bare er begyndt at forberede sig?

Selv har vi ikke købt så meget andet end nogle sutter og sutteflaske, og så madras til tremmesengen på tilbud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da der var overskud i det ellers stramme budget var vi i ikea forrig weekendt og købe trammeseng samt madras...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været i netto i dag, de havde bodystockings og stofbleer på tilbud til 10,- :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER