Guest

Amning - en svær start!

56 indlæg i dette emne

Det vigtigste er jo i hvert fald at hun trives - der bliver nok kampe at tage, denne skulle ikke være en af dem :)

Kæresten havde hende på vores vægt i dag den siger 5,3 kg - hun vokser godt! Og det er næsten ikke til at have hende liggende på en arm længere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder som den helt rigtige beslutning :)

Du har givet det en meget meget god chance og hun har fået 2 måneder og det er jo super :)

:ditto 

Er helt enig. Du har givet det en fair chance :) 

Nyd at du ikke skal stresse over at give både bryst og flaske længere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må ligge til dem der hedder Laura ;)

Vi har også måtte opgive, hun vil bare ikke sutte på mig, sutterefleksen er svag.

Det er hårdt at tage beslutningen, men man er nødt til at være realistisk :)

Og de bliver jo store dejlige børn uanset hvad.

Pas nu på du ikke får mælkeknuder/brystbetændelse hvis du stopper for brat. Nogen gange er det bedste at trappe lidt langsomt ned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de støttende ord! :)

Det har ikke været et brat stop, hun tog mindre og mindre ved brystet og blev bare sur til sidst.

Og så har jeg brugt pumpe og siden håndkraft - nu er nedløbsrefleksen også stoppet, det var dejligt :D

Og så er intet så skidt det ikke er godt for noget, jeg er stoppet med at ærge mig over hun ikke kan mæske sig i mit gode mælk, og nyder istedet at hun kan få lidt far tid og omvendt og det betyder jeg fast nu kan komme til hundetræning selv her inden rutiner er kørt ind, så ser de gode ting istedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som Camolette siger så må det altså ligge til de søde piger der hedder Laura. Min mellemste søster ville heller ikke tage bryst og ja hun er en Laura :rolleyes

 

Jeg er sikker på din smukke Laura bliver en stor sund og rask pige også uden bryst, alle dem jeg kender hvor baby ikke fået flaske har været nøjagtig lige så skønne og dejlige og sunde som de babyer der ër blevet ammet fuldt ud. Og deres mødre har generelt ikke været lige så udslidte og glade for den frihed de hurtigt fik, og deres mænd for at de kunne få det forhold til baby så hurtigt hvor de også giver mad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at du har det godt med det hele nu! Og ja, det er med at se på fordelene, for dem er der jo heldigvis også nogle af ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER