tinapingvin

JEG VANDT SQ - AF HJERTET TAK PIGER!!!!

47 indlæg i dette emne

Stemt!!! Men forstår godt nok ikke folks måde at ytre sig på, på sociale medier. Som om alt i verden skal diskuteres og ens mening er det vigtigste i verden om folk vil have den eller ej!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stemt!!! Men forstår godt nok ikke folks måde at ytre sig på, på sociale medier. Som om alt i verden skal diskuteres og ens mening er det vigtigste i verden om folk vil have den eller ej!

Tusind tak Maja. Ej, synes også vi får en hård medfart. Jeg meldte mig til fordi jeg trængfer til at blive mere feminin. Og det er faktisk slet ikke opstillet. Det er mit office look - og det kan kollegaer skrive under på ;) Men det er jo deres mening og den har de ret til at have. Men come on altså....

 

Håber også du er ok :kram:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også stemt og er iøvrigt enig med Maja :) Kan folk ikke bare glæde sig på andres vegne? Og hvis der er andre der trænger mere, ja så må de jo sørge for at melde sig til! Ellers bliver man sgu da ikke valgt til noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stemt!!! Men forstår godt nok ikke folks måde at ytre sig på, på sociale medier. Som om alt i verden skal diskuteres og ens mening er det vigtigste i verden om folk vil have den eller ej!

Meget enig!

Jeg krydser fingre for dig, men tror ikke at jeg kan stemme, når jeg ikke er på fb? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også stemt og er iøvrigt enig med Maja :) Kan folk ikke bare glæde sig på andres vegne? Og hvis der er andre der trænger mere, ja så må de jo sørge for at melde sig til! Ellers bliver man sgu da ikke valgt til noget.

 

Tusind tak Mette. 

 

Ja de kunne bare selv have meldt sig til. Havde også skrevet et svar til en derinde, men har slettet igen. Det er jo ikke for sjov jeg udstiller mig - og synes bestemt jeg kunne trænge til en makeover. Er træt af at ligne en kedelig mor og ikke at have nogen stil. Så det var en pludselig indskydelse igår at jeg ville melde mig til da jeg hørte programmet. 

 

Jeg er bare glad for jeg bliver udvalgt og har en chance for at vinde. Forskellen fra igår (billedet på Nova) til idag er trøjen - idag er den sort ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget enig!

Jeg krydser fingre for dig, men tror ikke at jeg kan stemme, når jeg ikke er på fb? :unsure

Nej desværre ikke - men det er tanken der tæller ;) Så tusind tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stemt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Stemt :)

 

 

Så er der stemt på dig :)

 

I er fantastiske - tusind tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også stemt på dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så har jeg også stemt på dig :)

 

 

Jeg har også stemt

Du må lige give en opdatering på om du vinder :goodluck

Tusind tak i 2 ;)

 

Tro mig - det skal jeg nok - og jeg skal nok smide billeder ind når/hvis det bliver mig.

 

Åhhhh jeg håber!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo selvfølgelig da :kiss Der er hermed stemt på A.... Og masser af held og lykke, kunne da være SÅ fedt at vinde :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo selvfølgelig da :kiss Der er hermed stemt på A.... Og masser af held og lykke, kunne da være SÅ fedt at vinde :bunny

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak piger - som jeg kan se bliver det vist afgjort imorgen???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak alle sammen.

 

Dennis Ravn skrev en personlig besked til mig at han prøvede at fjerne de negative kommentarer. Synes godt nok de er lede nogle af dem :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak alle sammen.

Dennis Ravn skrev en personlig besked til mig at han prøvede at fjerne de negative kommentarer. Synes godt nok de er lede nogle af dem :(

Folk på nettet er bare ikke rigtig kloge :gal

Undtagen herinde ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også stemt :) Håber du vinder :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh så mange tak til jer piger.

Tiden rinder snart ud - måske jeg bør nævne i også kan vinde en kjole ved at stemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også stemt :)

Folk er godt nok idioter.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stemt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER