MajbritL

Ventetøj

7 indlæg i dette emne

Hej.

Jeg er lige på besøg fra terminsgruppen marts.

Jeg vil sådan set hører om der er nogen der har nogle tips til hvor man kan købe billigt ventetøj. Jeg står jo ikke som sådan i akut nød, men jeg hæver så meget om aftenen at jeg ikke kan passe mine bukser. Har købt et par i H&M, men måske man kunne gøre det billigere?

Er også i den situation at selv det tyndeste elastik i mine kjoler, kan give mig kvalme (Hvis det sidder ved mavesækken eller livmoderen).

Har fundet en side der hedder www.abovo.dk, hvor det koster 25, 50 eller 75 kr pr del. Nogen der har erfaring?

Håber der er nogen der kan hjælpe :)

Mvh Majbrit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har ingen erfaring, for jeg køber ikke ventetøj. Jeg har god erfaring med at købe tøjet større, og købe med stræk- fx leggings- xl fra h og m, errigtig fine- de går hele vejen over maven og generer ikke. Til gengæld har jeg købt ventetrusser, og de er guld værd- eller sømløse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er slutspurt på udsalg mange steder nu og jeg har købt 3 ventekjoler til billige penge på den måde :) Sidste graviditet gik jeg i mit eget tøj hele graviditeten, dog større størrelser for nyindkøbt tøj ;) Jeg er rigtig glad for bukser med smockelastik, de er så behagelige :)

Jeg sværger også til ventetrusser, de former maven og støtter også. Der er lidt ekstra af mig, så det gør at maven får en fin form og ikke bare er tyk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for jeres svar. Ønskebebs, hvor har du købt dit ventetøj? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for jeres svar. Ønskebebs, hvor har du købt dit ventetøj? :)

HM har haft rigtig billige kjoler og det samme med Mamalicious :) De sidder super godt og behageligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender ikke siden, men vil bare sige, at jeg er glad for ventetøj. Det er behageligt og jeg føler, at det får mig til at se gravid ud (hvilket jeg gerne vil ;)) ved at fremhæve maven.

 

Det meste af mit er fra H&M og Mamalicious.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På asos.com er der også tit gode tilbud.

Jeg er især glad for ventejeans/denim

leggings med det brede elastikstykke over maven, da jeg ikke går så meget i kjoler ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER