Påskesen

Mavebilleder -fællestråd for alle vores fine maver

77 indlæg i dette emne

Jeg er virkelig blevet stor tidligt denne gang, allerede +7 cm. her 5+0  :o Selvom jeg blev hurtig stor og var meget stor i sidste graviditet er det virkelig kommet bag på os at det er gået så hurtigt denne gang. Vi har slet ikke fået det fortalt til venner og bekendte før at jeg ikke kunne gemme maven længere, vi havde jo håbet på at vente til vi havde set hjerteblink (forhåbentlig d. 22/8). Så nu er vi igang med at få det fortalt inden at de ser mig :D Syntes godt nok det er vildt, og vil lige høre om der mon er andre af jer 2. gangs der oplever det samme ?? Og i så fald, hvad gjorde i med hensyn til at få budskabet ud ? Forstår det ikke, for baby fylder jo intet endnu haha

 

men her kan i da lige se mig:

 

4+0:

fot%C3%B8aaao%201.JPG

 

4+4:

 

focczzxto%203.JPG

 

4+6 aften:

qqgg.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også fået lidt mave, men ved mig er det fordi jeg er så pokkers oppustet. ;) jeg gemmer mig i store kjoler og trøjer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har de sidste par dage haft lige så stor mave, og har også været mega oppustet, i dag er jeg normal!

Men jeg har normalt helt flad mave, og hvis man kender mig, kan man godt se det. Hvilket giver et problem om 14 dage hvor vi skal til bryllup!

Jeg er typen der fint har stramme kjoler på, men det kan jeg ikke, hvad pokker gør jeg??

Ingen skal vide det endnu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også fået lidt mave, men ved mig er det fordi jeg er så pokkers oppustet. ;) jeg gemmer mig i store kjoler og trøjer.

 

Tja det er jo heller ikke baby der fylder her endnu, men jeg kan desværre ikke gemme mig længere. Mega sveder hvis jeg har store trøjer på :D

 

Jeg har de sidste par dage haft lige så stor mave, og har også været mega oppustet, i dag er jeg normal!

Men jeg har normalt helt flad mave, og hvis man kender mig, kan man godt se det. Hvilket giver et problem om 14 dage hvor vi skal til bryllup!

Jeg er typen der fint har stramme kjoler på, men det kan jeg ikke, hvad pokker gør jeg??

Ingen skal vide det endnu!

sjovt at det har skiftet til normal mave igen :) Ja jeg har givet op, og har hentet graviditetstøjet ned fra loftet i dag :D Så nu håber vi bare at alt er som det skal være derinde. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er godt nok også helt vildt med din mave denne gang. Men min veninde oplevede noget lignende, men heldigvis er det stilnet af igen! Dvs. hun måske stadig er lidt større end 1- gang, men ikke så vanvittigt som det tydede på i starten :)

 

Jeg er ikke begyndt at vokse endnu. Jeg er dog klart mere oppustet om aftenen. Men det husker jeg også fra d. 1 graviditet :) Jeg har først billeder fra uge 14 med Anna, og der synes jeg godt man kunne se det lidt, men jeg ville sagtens have lykkedes mig at gemme den graviditet helt til halvvejs :) Er spændt på hvordan det bliver denne gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min oppustede mave er, men man kan squ godt se det, skal til bryllup på lørdag og det er stadig hemmeligt, så jeg er i krise med kjole!

Går normalt i stramme kjoler, men det kan jeg ikk! Kan heller ikke have bukser på der ikke giver sig!

Meeeen tænker jeg måske ser sådan her ud i lidt tid inden der sker så meget mere, dog er jeg også oppustet om aftenen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er godt nok også helt vildt med din mave denne gang. Men min veninde oplevede noget lignende, men heldigvis er det stilnet af igen! Dvs. hun måske stadig er lidt større end 1- gang, men ikke så vanvittigt som det tydede på i starten :)

 

Jeg er ikke begyndt at vokse endnu. Jeg er dog klart mere oppustet om aftenen. Men det husker jeg også fra d. 1 graviditet :) Jeg har først billeder fra uge 14 med Anna, og der synes jeg godt man kunne se det lidt, men jeg ville sagtens have lykkedes mig at gemme den graviditet helt til halvvejs :) Er spændt på hvordan det bliver denne gang :)

 

Den er heller ikke vokset yderligere i cm. her i sidste uge. Men har dog ændret form til at være mere gravid agtig :) Der er stor forskel på aften om morgen hos mig også, efter aftensmaden er jeg ligeså stor som jeg var omkring uge 15-16 stykker sidst :D Vildt at du kunne skjule det så længe, tror maks jeg gik til uge 10 sidst hvor jeg ikke længere kunne skjule det. Men du havde bare sådan en flot strutmave da du var højgravid! Sådan en ønsker jeg mig denne gang, sidst lå hun så langt nede at maven bare var stor og hang :D Men syntes allerede nu at den strutter mere end sidst, den er ihvertfald blevet stor lige midt på, hvor det sidste gang var helt nede i trussekanten den begyndte at vokse ;)

 

Min oppustede mave er, men man kan squ godt se det, skal til bryllup på lørdag og det er stadig hemmeligt, så jeg er i krise med kjole!

Går normalt i stramme kjoler, men det kan jeg ikk! Kan heller ikke have bukser på der ikke giver sig!

Meeeen tænker jeg måske ser sådan her ud i lidt tid inden der sker så meget mere, dog er jeg også oppustet om aftenen

 

Måske du kan finde en fin kjole med bar ryg elelr noget, sådan at der ikke er fokus på maven ? Kan sagtens forstå det med bukserne, jeg er hoppet i graviditetsbukser og nederdele :) Hvornår vil i fortælle det ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er heller ikke vokset yderligere i cm. her i sidste uge. Men har dog ændret form til at være mere gravid agtig :) Der er stor forskel på aften om morgen hos mig også, efter aftensmaden er jeg ligeså stor som jeg var omkring uge 15-16 stykker sidst :D Vildt at du kunne skjule det så længe, tror maks jeg gik til uge 10 sidst hvor jeg ikke længere kunne skjule det. Men du havde bare sådan en flot strutmave da du var højgravid! Sådan en ønsker jeg mig denne gang, sidst lå hun så langt nede at maven bare var stor og hang :D Men syntes allerede nu at den strutter mere end sidst, den er ihvertfald blevet stor lige midt på, hvor det sidste gang var helt nede i trussekanten den begyndte at vokse ;)

 

 

Måske du kan finde en fin kjole med bar ryg elelr noget, sådan at der ikke er fokus på maven ? Kan sagtens forstå det med bukserne, jeg er hoppet i graviditetsbukser og nederdele :) Hvornår vil i fortælle det ?

Vi snakker lidt om at fortælle det omkring uge 8..... Åååhhh hader det skal være hemmeligt! Og sys der er laaaang tid til uge 8

Har nu bestilt 2 kjoler som skære helt under brystet og falder, så må vi se

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi snakker lidt om at fortælle det omkring uge 8..... Åååhhh hader det skal være hemmeligt! Og sys der er laaaang tid til uge 8

Har nu bestilt 2 kjoler som skære helt under brystet og falder, så må vi se

Kan sagtens følge dig! Er så glad for at vi har sagt det allerede. Vi mangler dog lige at fortælle det til svigerforældrene og mandens bedste ven. Men det gør vi efter skanning her på fredag. Spændende med kjolerne. Tænker at folk måske slet ikke bider mærke i det hvis du bare ser bragende godt ud :) Ihh jeg ville ønske jeg skulle til bryllup, det er så fantastisk at være til :) Har du ikke billeder af kjolerne vi kan se ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan sagtens følge dig! Er så glad for at vi har sagt det allerede. Vi mangler dog lige at fortælle det til svigerforældrene og mandens bedste ven. Men det gør vi efter skanning her på fredag. Spændende med kjolerne. Tænker at folk måske slet ikke bider mærke i det hvis du bare ser bragende godt ud :) Ihh jeg ville ønske jeg skulle til bryllup, det er så fantastisk at være til :) Har du ikke billeder af kjolerne vi kan se ?

Ja meeeeen min veninde lure den, jeg skal have rn rigtig go undskyldning for ikke at drikke!!!

Her er billedet af mine kjoler, håber de når at komme hjem

post-10265-0-29490700-1408451105_thumb.j

post-10265-0-99054300-1408451119_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja meeeeen min veninde lure den, jeg skal have rn rigtig go undskyldning for ikke at drikke!!!

Her er billedet af mine kjoler, håber de når at komme hjem

 

Ja der bliver jo serveret en del alkohol til sådan et bryllup :) Men sikke nogle fine kjoler du har valgt! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg venter mit første barn, men kan alligevel godt allerede se det (er også 5+0)..  ved dog det meste er oppustethed og specielt væskeophobninger ... men maven kan jeg ikke længere suge ind :P 

 

ift bryllup.. mon ikke du kan 'lade som' du drikker lidt.. altså skåle og lade som om du tager en tår.. og bare holde lidt lav profil.. har allerede været til et par fester og er ved at være helt ninja til at lave virgin drinks uden nogle ser det ;) når det er så stor en fest og de fleste drikker rigtig meget, så tror jeg heller ikke de ligger meget mærke til om du drikker? og hvis du bare har glas i hånden tror de at du drikker lidt, og får ikke mistanke (forhåbentlig ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til bryllup i Lørdags med vores vennegruppe - ingen af dem ved jeg er gravid endnu. Normalt er jeg en af dem, der "drikker sig en temmelig stor skid på".  :whistling Så var noget nervøs for om folk ville bemærke at jeg ikke drak. Jeg brugte undskyldningerne at jeg skulle køre hjem samt sagde, at jeg havde fået lidt for meget rødvin aftenen før, så havde ikke lyst til at drikke.  :puke   Tror ikke de fik mistanke.  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sabrina K: den med at skulle køre hjem og/eller have tømmermænd har jeg også brugt et par gange - det er skisme smart, for det falder jo folk helt naturligt hæhæ :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tør godt være med!

5+5

Hvad der allerede er en stor mave for mig!!! Plejer at være helt tynd og flad mave

post-10265-0-63501000-1408769367_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sabrina K: den med at skulle køre hjem og/eller have tømmermænd har jeg også brugt et par gange - det er skisme smart, for det falder jo folk helt naturligt hæhæ :D

 

Ja lige præcis.  :D

 

 

Hold da op nogle flotte maver i allerede har fået - jeg er kun en smule oppustet, ellers kan man intet se.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig blevet stor tidligt denne gang, allerede +7 cm. her 5+0  :o Selvom jeg blev hurtig stor og var meget stor i sidste graviditet er det virkelig kommet bag på os at det er gået så hurtigt denne gang. Vi har slet ikke fået det fortalt til venner og bekendte før at jeg ikke kunne gemme maven længere, vi havde jo håbet på at vente til vi havde set hjerteblink (forhåbentlig d. 22/8). Så nu er vi igang med at få det fortalt inden at de ser mig :D Syntes godt nok det er vildt, og vil lige høre om der mon er andre af jer 2. gangs der oplever det samme ?? Og i så fald, hvad gjorde i med hensyn til at få budskabet ud ? Forstår det ikke, for baby fylder jo intet endnu haha

 

men her kan i da lige se mig:

 

4+0:

fot%C3%B8aaao%201.JPG

 

4+4:

 

focczzxto%203.JPG

 

4+6 aften:

qqgg.JPG

WOWWWWW det går stærkt... Jeg har også hørte og har set på min tidligere kollega at anden gang vises maven hurtigere... Her er det også anden gang og jeg håber jeg kan skjule det for arbejdet og offentligheden så længe som muligt... så er det frem med løs tøj...

Jeg er heller ikke begyndt at vokse endnu men er mere oppustet om aftenen. Heldigvis har vejret skiftet så har jeg en god grund til at bruge lange halstørklæde som kan falde over maven når jeg er på arbejdet og hvis det skulle pludselig gå stærkt med maven :D

Vi fik fortalt det til 6 nærmeste familie medlemmer og 3 af mine veninder... Min datter, job og ellers offentligheden må vente til efter NF-scaning om godt og vel 2 mdr. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tør godt være med!

5+5

Hvad der allerede er en stor mave for mig!!! Plejer at være helt tynd og flad mave

Det er også et fin mave billede du har på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tør godt være med!

5+5

Hvad der allerede er en stor mave for mig!!! Plejer at være helt tynd og flad mave

Hvor er du fin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja lige præcis.  :D

 

 

Hold da op nogle flotte maver i allerede har fået - jeg er kun en smule oppustet, ellers kan man intet se.

  

Det er også et fin mave billede du har på :)

  

Hvor er du fin

Jeg synes godt nok det er vild!! Havde det været en anden, ville jeg nok have sagt at det er oppusthed!! Men jeg siger ikke noget, havde aldrig troet det skulle gå så stærk!!!

Altså barnet er jo kun 2 mm eller noget, vildt man allerede kan se sådan ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4+4 taget i aften. Jeg tror dog det er mere oppustetheden der spiller ind her!! :-D

post-9219-0-35828300-1408912005_thumb.jp

post-9219-0-65909700-1408912020_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WOWWWWW det går stærkt... Jeg har også hørte og har set på min tidligere kollega at anden gang vises maven hurtigere... Her er det også anden gang og jeg håber jeg kan skjule det for arbejdet og offentligheden så længe som muligt... så er det frem med løs tøj...

Jeg er heller ikke begyndt at vokse endnu men er mere oppustet om aftenen. Heldigvis har vejret skiftet så har jeg en god grund til at bruge lange halstørklæde som kan falde over maven når jeg er på arbejdet og hvis det skulle pludselig gå stærkt med maven :D

Vi fik fortalt det til 6 nærmeste familie medlemmer og 3 af mine veninder... Min datter, job og ellers offentligheden må vente til efter NF-scaning om godt og vel 2 mdr. :)

Ja det er helt vildt så stærkt det er gået! Er også begyndt at få bemærkninger for den på arbejde nu :) Min er også større om aftenen, men det er kun opad, altså omkredsen er ligeså stor om det er dag eller aften, den er bare mere ballon agtig om aftenen :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4+4 taget i aften. Jeg tror dog det er mere oppustetheden der spiller ind her!! :-D

Hvor er den fin! Syntes da ellers at den ser meget gravid ud :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kommer lige et par nye billeder af mig og maven :) 

 

Fra i går: 

 

fgghahoto%202.JPG

 

til sammenligning er jeg her 18+5 med min datter:

 

fosssto.PNG

 

Syntes også jeg allerede føler min krop er ret gravid. Vildt at man kan det når spiren ikke er mere end 2,3 mm. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den fin! Syntes da ellers at den ser meget gravid ud :)

Om morgen ser den ikke så stor ud som om aften... og hvis man ser mig med tøj på ville man ikke ane en lille bulle :) Håber på jeg ikke bliver hård ramt med symptomer den kommende tid og kan holde det hemmeligt for arbejde samt min datter til efter NF. Der er bare længe til 12. eller 13. uge :lolhit Om ikke andet må jeg fortælle det på arbejdet efter 1. lægebesøg om ca. 4 uger hvis de slemme graviditetsgener skulle dukke op.

Her kommer lige et par nye billeder af mig og maven :)

 

Fra i går: 

 

fgghahoto%202.JPG

 

til sammenligning er jeg her 18+5 med min datter:

 

fosssto.PNG

 

Syntes også jeg allerede føler min krop er ret gravid. Vildt at man kan det når spiren ikke er mere end 2,3 mm. :)

Ja, hold da op... der sker meget hos dig... Mon der er 2? men jeg tænker også at der må være noget om snakken at det vises hurtigere 2. gang?? :rolleyes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER