Guest LouiseD

Testhold uge 9

74 indlæg i dette emne

Slet ingen symptomer - hverken det ene eller det andet <_< Tror nu ikke vi har haft heldet med os, men håber selvfølgelig stadig :)

Det er først onsdag, at jeg ved noget med sikkerhed :)

Kan virkelig godt forstå, at du er forvirret :o Kroppen er også noget finurligt noget :rolleyes Har også selv haft nogle problemer med cykluslængderne, men håber da, at den har stabiliseret sig ;) Det har det i hvert fald virket til..

Krydser fingre for dig, nogen gange sker det jo når man mindst vente det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er der testet, og som ventet ingen streg her.. Så nu må vi se hvornår menses dukker op.. Tror jeg kan mærke det er på vej, så nu må vi se.. Og så er det ellers bare op på hesten igen - eller hvad man nu siger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver at sætte et billede ind... og håber I kan spotte den svage streg. jeg var 3+3 i går da jeg testede

post-1508-006951700 1298973062_thumb.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver at sætte et billede ind... og håber I kan spotte den svage streg. jeg var 3+3 i går da jeg testede

Kan se den uden at gøre billedet stort, så mon ikke den er der :goodluck :loveshower :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der testet, og som ventet ingen streg her.. Så nu må vi se hvornår menses dukker op.. Tror jeg kan mærke det er på vej, så nu må vi se.. Og så er det ellers bare op på hesten igen - eller hvad man nu siger ;)

Der er ikke andet for :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver at sætte et billede ind... og håber I kan spotte den svage streg. jeg var 3+3 i går da jeg testede

Synes godt man kan skimte et eller andet :balloon Skal vi vente med at sætte noget på til fredag? Eller hvad synes du ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes godt man kan skimte et eller andet :balloon Skal vi vente med at sætte noget på til fredag? Eller hvad synes du ^_^

Har lyst til at sige ja så der kommer et positivt tegn udfra mit navn. Men du må heller vente til fredag som er officiel testdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NEGATIV :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv begyndte at styrtbløde i dag, så ingen november bebs til os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv begyndte at styrtbløde i dag, så ingen november bebs til os.

øv øv :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

X

Øv begyndte at styrtbløde i dag, så ingen november bebs til os.

Kæmpe knus her fra ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NEGATIV :numse

Kram her fra ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NEGATIV :numse

:kram ØV :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv begyndte at styrtbløde i dag, så ingen november bebs til os.

ØV - det tydede så godt :kram2 Det skal nok komme :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er den sidste i vores lille test uge.

Jeg havde oprindelig testdag i dag, men i morges var jeg vist pænt træt - for glemte at teste <_<

Jeg har ikke fået mens endnu, så jeg tester i morgen tidlig istedet :badgirl

Tror det ender med endnu en :numse selvom jeg faktisk ikke kan mærke tegn på mens. Så tænker, at min krop nok laver en lille hetz :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ fik jeg testet, og som forventet var den bragende negativ. Så jeg afventer min mens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ fik jeg testet, og som forventet var den bragende negativ. Så jeg afventer min mens.

Kæmpe kram her fra ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ fik jeg testet, og som forventet var den bragende negativ. Så jeg afventer min mens.

Øv Louise :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ fik jeg testet, og som forventet var den bragende negativ. Så jeg afventer min mens.

Æv da også! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram her fra ss

Øv Louise :kram

Æv da også! :kram2

Hvor er I søde :kram

Det er virkelig mærkeligt, for jeg var SÅ skuffet i morges, selvom jeg egentlig ikke havde forventet andet end en negativ test.

Min mens har meldt sin ankomst her i eftermiddag, der har bare ikke været noget som helst forvarsel, men så kan jeg da se fremad nu :blush

PÅ DEN IGEN ;)

Og et KÆMPE :kram til jer fordi I er jer :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så meldte Frk Rød sig også her, så tøser - vi må på den igen.. Måske heldet vender næste gang..

Jeg har egentlig gået og sagt jeg helst ikke vil have et december barn, men altså nu er vi jo igang, så stopper da ikke.. Men ville nu alligevel godt at det gad vente til januar <_<

(Så skal det jo nok passe man står med to II næste gang :blink)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så meldte Frk Rød sig også her, så tøser - vi må på den igen.. Måske heldet vender næste gang..

Jeg har egentlig gået og sagt jeg helst ikke vil have et december barn, men altså nu er vi jo igang, så stopper da ikke.. Men ville nu alligevel godt at det gad vente til januar <_<

(Så skal det jo nok passe man står med to II næste gang :blink)

Kram her fra ss og hvis der er 2 streger næste gang kommer i jo til til at elske det lige så meget som et barn i jan. SS

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha dette må være årets dårligste testhold !! bedre held til os alle næste gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kram her fra ss og hvis der er 2 streger næste gang kommer i jo til til at elske det lige så meget som et barn i jan. SS

Det gør vi selvfølgelig.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER