NadiaDP

Gæt hvornår I føder :)

36 indlæg i dette emne

Nøj, så får du travlt med at blive færdig til tiden, eller hvad?  :wacko

Ja, det kan man nok godt sige :D

Dog er det lidt svært at få ordnet alt det man vil, når jeg render på hospitalet tre gange om ugen, og det tager alt min energi. Men - det er nu kun rent udseendet-mæssig ting der mangler, heldigvis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ændret på mit.. gæt :D Det er nok et rimelig kvalificeret gæt, når jeg bliver sat igang på søndag, men nonetheless - jeg tror det bliver mandag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det bliver på torsdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Haha, jeg tænkte det godt lidt selv også :D Meeeeen det er jo stadig et gæt. Kvalificeret godt nok, men pyt nu med det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vi ikke have denne tråd op igen og se om der var nogen der fik ret i deres gæt?

Jeg selv gættede på d. 15 nov (termin d. 6), men fødte først d. 20 efter at være blevet sat i gang, så jeg var et godt stykke fra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gættede på d. 26. men ramte d. 27. (terminsdagen i øvrigt), så jeg var tæt på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg snød jo ikke, så der blev ikke ændret på mit gæt! ;) Jeg ramte dog en del ved siden af. Jeg gættede på 10/11 eller 26/11, men jeg fødte 16/11 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe jeg gættede en hel måned forkert. Fødte 29. oktober, og havde gættet på 28. november.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gættede også en del ved siden af. Jeg gættede på 1 december, men fordi jeg blev sat igang 38+0 blev hun født D. 15 november.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gættede også en del forkert,da hun allerede meldte sin ankomst den 8. oktober ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER