NadiaDP

Gæt hvornår I føder :)

36 indlæg i dette emne

Hvad med en gættetråd, om hvornår i føder? :)

 

1.

2.

3. - MrsMom og metten86

4. 

5.

6.

7.

8.

9.

10. - snublefod

11.

12.

13. - Maj 2014

14. - Frk. Lind (Fødte 11. oktober)

15. - Måske83

16. - MrsMom

17. - NadiaDP

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26. - snublefod og Mogsen

27.

28. - MarieB8

29.

30.

1 dec.

2 dec.

3.dec.

4 dec.

5 dec. - ninnad

6 dec.

7 dec.

8 dec.

9 dec.

10 dec.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror selv at jeg føder efter terminen, og har også på fornemmelsen at det kan komme til at blive helt henne i december, desværre. Det ønsker jeg virkeligt ikke. Meeen jeg tror nu at det bliver d. 24 november :D

 

Edit: Min termin er d. 16 november :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin d. 28. Men tror jeg går til den 5. Dec.

Gik 13 dage over med min søn, det håber jeg ikke på at komme til igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mavefornemmelse siger D. 1 december, men jeg håber nu at hun kommer før termin, som er D. 26.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm, bum bum, jeg har termin 17/11, og jeg skal til ekstra scanninger grundet meget høj BMI, og der skal det så vurderes, om jeg skal sættes i gang før tid, så jeg tror, at jeg enten bliver sat i gang 10/11 (bare et gæt), og hvis ikke jeg bliver sat i gang før, så gætter jeg på, det bliver 26/11. Det er virkelig ikke noget, jeg har en reel fornemmelse af, men en del føder jo efter termin....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm, bum bum, jeg har termin 17/11, og jeg skal til ekstra scanninger grundet meget høj BMI, og der skal det så vurderes, om jeg skal sættes i gang før tid, så jeg tror, at jeg enten bliver sat i gang 10/11 (bare et gæt), og hvis ikke jeg bliver sat i gang før, så gætter jeg på, det bliver 26/11. Det er virkelig ikke noget, jeg har en reel fornemmelse af, men en del føder jo efter termin....

Ej, men hvorfor får du altid så meget mere at vide, end mig?! Sådan noget har jeg slet ikke hørt om  :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin d. 9/11, men har en fornemmelse af at det blir d. 14/11 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, men hvorfor får du altid så meget mere at vide, end mig?! Sådan noget har jeg slet ikke hørt om  :blink

 

Pas? Skal du ikke have ekstra scanninger? Da jeg var til gennemscanning skulle jeg ind til en læge bagefter, og så sagde han så ikke ret meget andet end, at jeg måske skulle have kejsersnit og de gerne ville give mig en scanning i uge 32 og uge 37, for at de kunne følge, hvordan barnet vokser, og så sagde han, at hvis jeg ender med at skulle føde naturligt, så vil de formentlig lægge klar til at give epidural før fødslen kommer så langt, for det kan åbenbart være besværligt, når patienten har en høj BMI, og de vil være sikre på at jeg kan få det uden problemer. Såeh tjah....jeg regner med at blive klogere omkring uge 32 eller uge 37...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pas? Skal du ikke have ekstra scanninger? Da jeg var til gennemscanning skulle jeg ind til en læge bagefter, og så sagde han så ikke ret meget andet end, at jeg måske skulle have kejsersnit og de gerne ville give mig en scanning i uge 32 og uge 37, for at de kunne følge, hvordan barnet vokser, og så sagde han, at hvis jeg ender med at skulle føde naturligt, så vil de formentlig lægge klar til at give epidural før fødslen kommer så langt, for det kan åbenbart være besværligt, når patienten har en høj BMI, og de vil være sikre på at jeg kan få det uden problemer. Såeh tjah....jeg regner med at blive klogere omkring uge 32 eller uge 37...

Nej, det har jeg slet ikke hørt om? Hm, så er der da alligevel lidt forskel på vores forløb  ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det har jeg slet ikke hørt om? Hm, så er der da alligevel lidt forskel på vores forløb  ;)

 

He he ja. Det var jo også i ret god tid, at jeg fik det at vide, så måske vil din jordemoder sige noget om det senere? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he ja. Det var jo også i ret god besked, at jeg fik det at vide, så måske vil din jordemoder sige noget om det senere? 

Ja, det er selvfølgelig rigtig. Jeg har kun set hende én gang, så det virker meget realistisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sat til 20. november, og tror sten sikkert at jeg går over. Måske 28. november

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er selvfølgelig rigtig. Jeg har kun set hende én gang, så det virker meget realistisk :)

 

Jeg har også kun været til jordemor én gang. Har du planer om at komme til forældreeftermiddage? Jeg tror, jeg vil se, om jeg kan det til at passe ind med at være afsted 4/9 (fødsel) og 2/10 (amning og tiden efter fødslen).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også kun været til jordemor én gang. Har du planer om at komme til forældreeftermiddage? Jeg tror, jeg vil se, om jeg kan det til at passe ind med at være afsted 4/9 (fødsel) og 2/10 (amning og tiden efter fødslen).

Ja, men dengang jeg kiggede for et par måneder siden, var der ikke flere datoer end til slutningen af august, så jeg har fået manden til at tage fri her i midten af august, så vi kunne nå det :) Det er vist lige tidligt nok i forhold til hvornår de anbefaler at man er afsted, men det er desværre ikke så nemt for min mand at tage fri, så vi er bare lidt tidligere ude.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, men dengang jeg kiggede for et par måneder siden, var der ikke flere datoer end til slutningen af august, så jeg har fået manden til at tage fri her i midten af august, så vi kunne nå det :) Det er vist lige tidligt nok i forhold til hvornår de anbefaler at man er afsted, men det er desværre ikke så nemt for min mand at tage fri, så vi er bare lidt tidligere ude.

 

Ah ok. Så må du huske at fortælle, hvordan det var. Jeg er glad for, at jeg også har valgt noget privat fødselsforberedelse, når der er tale om foredrag for op til 100 mennesker...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmmm....

Jeg har termin den 4. november - umiddelbart vil min gæt være 3/11 eller den 16/11

 

Den 3/11 - der var jeg jo normalt sat til.

Den 16/11 - der har jeg selv fødselsdag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg føder den dag jeg skal have kejsersnit, som er den 3. November.. :-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg føder den dag jeg skal have kejsersnit, som er den 3. November.. :-P

Hehe, det var alligevel måske et ret godt bud  :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har termin d 6. nov (har forøvrigt selv fødselsdag d 5. nov), men har ikke rigtig nogen ide om hvornår jeg føder andet end over tid - gik 5 dage over med den første og 11 dage over med nr 2, men svigermor har fødselsdag d 13. nov, så håber ikke det rammer lige der. De 2 store har hhv d 14 og 17, så manden mente at denne gang måtte det blive d 11 nov, så var der 3 dage mellem på datoen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har termin d 6. nov (har forøvrigt selv fødselsdag d 5. nov), men har ikke rigtig nogen ide om hvornår jeg føder andet end over tid - gik 5 dage over med den første og 11 dage over med nr 2, men svigermor har fødselsdag d 13. nov, så håber ikke det rammer lige der. De 2 store har hhv d 14 og 17, så manden mente at denne gang måtte det blive d 11 nov, så var der 3 dage mellem på datoen . Men skal jeg give et bud må det blive d 15, tror jeg går meget over tid igen... Men håber da ikke.

Hold nu op, i har travlt i november  :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op, i har travlt i november :blink

Åhh tror jeg skrev det forkert de har d 14 marts og 17 juli, men vi har tilgengæld inkl mig selv 6 fødselsdage i nov.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fødte fire dage før, da jeg ventede min datter, og to dage før med min søn, så jeg satser på endnu en halvering af antal dage inden fødsel og dermed dagen før termin - d. 26. november :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fødte fire dage før, da jeg ventede min datter, og to dage før med min søn, så jeg satser på endnu en halvering af antal dage inden fødsel og dermed dagen før termin - d. 26. november :)

Så er du også kommet på listen. Krydser fingre for at det selvfølgelig bliver "til tiden"  ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige ændret mit gæt fra 24 november, til d. 4 november. Jeg bliver måske sat igang omkring 14 dage før tid grundet mine ("deeeejlige") leverproblemer, så jeg satser på at det bliver i starten af november. Dog kan det senest blive på terminsdatoen, så vidt jeg har forstået :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige ændret mit gæt fra 24 november, til d. 4 november. Jeg bliver måske sat igang omkring 14 dage før tid grundet mine ("deeeejlige") leverproblemer, så jeg satser på at det bliver i starten af november. Dog kan det senest blive på terminsdatoen, så vidt jeg har forstået :)

 

Nøj, så får du travlt med at blive færdig til tiden, eller hvad?  :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER