Mrs-Rina

Til jer der har været gravide - tidlige symptomer?

15 indlæg i dette emne

Hej jer heldige kvinder, som har været gravide :)

Nu er vi godt igang med 1. cyklus, og har lige nu ingen anelse om ÆL har været der, eller er på vej i weekenden.

Hvis den har været der, så har vi helt sikkert ramt den, og hvis det er tilfældet hvornår burde de første tegn så vise sig?? Og ikke mindst som hvad???

Jeg havde lige et anfald af enormt meget kvalme på grænsen til at kaste op, hvilket jeg meget sjældent har. Derudover føles det som om mit underliv er helt spilet ud, og har forholdsvis mange jag i underlivet.

Det er jo super fedt hvis det er pga en lille spire, men hvor tidligt har i haft symptomer??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej jer heldige kvinder, som har været gravide :)

Nu er vi godt igang med 1. cyklus, og har lige nu ingen anelse om ÆL har været der, eller er på vej i weekenden.

Hvis den har været der, så har vi helt sikkert ramt den, og hvis det er tilfældet hvornår burde de første tegn så vise sig?? Og ikke mindst som hvad???

Jeg havde lige et anfald af enormt meget kvalme på grænsen til at kaste op, hvilket jeg meget sjældent har. Derudover føles det som om mit underliv er helt spilet ud, og har forholdsvis mange jag i underlivet.

Det er jo super fedt hvis det er pga en lille spire, men hvor tidligt har i haft symptomer??

Vil sige det er meget tidligt hvis du allerede har kvalme.. Der går ca. en uge fra ægget er befrugtet til det sætter sig fast,.

Her var det meget meget ømme og tunge bryster.. Kvalme og madlede og oppustet mave kom først i uge 5 - 6 stykker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik meget tidligt symptomer i begge graviditeter, men mest udtalt i den første.

Allerede 2 dage efter ægløsning, i min første graviditet, fik jeg en meget kraftig metalsmag i munden, den varede til jeg var i 4 mdr. Min mand kunne allerede 1 uge, før jeg testede positiv, se på min mave at der var noget i gærde.

I min anden graviditet, oplevede jeg andre symptomer og jeg havde mere bare en klar fornemmelse af at den var der.

 

Andre mdr. prøvede jeg dog også at have lidt snydesymptomer, hvor jeg tænkte om det mon var nu. Men da jeg var gravid var jeg ikke i tvivl, symptomerne var meget klare end de andre mdr. og så bare en stærk fornemmelse.

Men det er meget individuelt hvornår man kan mærke noget. Jeg kunne tidligt, men har også en veninde der først fandt ud af hun var gravid da hun var i 3 eller 4 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil sige det er meget tidligt hvis du allerede har kvalme.. Der går ca. en uge fra ægget er befrugtet til det sætter sig fast,.

Her var det meget meget ømme og tunge bryster.. Kvalme og madlede og oppustet mave kom først i uge 5 - 6 stykker

Jeg er også bange for at det er noget min krop bilder mig ind :/ men prøver nu at tænke positivt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik meget tidligt symptomer i begge graviditeter, men mest udtalt i den første.

Allerede 2 dage efter ægløsning, i min første graviditet, fik jeg en meget kraftig metalsmag i munden, den varede til jeg var i 4 mdr. Min mand kunne allerede 1 uge, før jeg testede positiv, se på min mave at der var noget i gærde.

I min anden graviditet, oplevede jeg andre symptomer og jeg havde mere bare en klar fornemmelse af at den var der.

Andre mdr. prøvede jeg dog også at have lidt snydesymptomer, hvor jeg tænkte om det mon var nu. Men da jeg var gravid var jeg ikke i tvivl, symptomerne var meget klare end de andre mdr. og så bare en stærk fornemmelse.

Men det er meget individuelt hvornår man kan mærke noget. Jeg kunne tidligt, men har også en veninde der først fandt ud af hun var gravid da hun var i 3 eller 4 mdr.

Lyder godt med tidlige symptomer! Jeg tror også jeg kommer til at mærke noget tidligt, bare en fornemmelse jeg har da jeg i forvejen er ret så følsom (altså sanse-mæssigt ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også oplevet det og bilde mig selv det ind mange gange.. Men den her gang var jeg bare ikke i tvivl.. Sagde det endda til min svigerinde inden jeg testede positivt.. Var dog i tvivl om det var hormoner (var i behandling) eller om det rent fraktis var graviditet eftersom det skete i første forsøg vidste jeg ikke hvordan man vil reagere på hormonerne..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en oppustning fornemmelse i maven og min mave blev hård som en sten allerede inden jeg tog første test. I øvrigt havde jeg også kvalme. Det var derfor jeg tog en test, fordi jeg testede positiv før udebleven mens. Jeg tror nogen kan mærke det med det samme. Jeg sagde også til min mand, at jeg troede vi havde lavet en baby. Min mor siger også at hun mærkede det nærmest dagen efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet snydt nogle gange af symptomer, men jeg havde klart en fornemmelse denne gang. Det er svært at sætte en finger på præcis, hvad det var, men en uge før jeg testede positivt fik jeg det dårligt ved tanken om alkohol, da jeg var til fest (havde ellers tænkt, at jeg skulle have en enkelt drink), og der var "noget" i de ting, jeg mærkede i underlivet, der føltes lidt anderledes, og så mener jeg også, at min lugtesans nåede at blive skærpet lige inden jeg testede positiv 4+0. Men altså, jeg vil forsøge ikke at lade mig rive med af symptomer, når/hvis jeg skal i gang med at lave nr.2, for at undgå at skuffe mig selv...

 

Efter 4+0 kom oppustethed og kvalme og MEGA ømme bryster (på en helt anden måde, end hvad jeg har oplevet op til mens).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min krop har også snydt mig maaange gange...men de gange der har været gevinst...det er 3. gang nu (mistet de første 2 gange), der har jeg haft en fornemmelse som var anderledes end de andre gange...mine symptomer er egentlig først kommet efter positiv test....såå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Allerede 2 dage efter ægløsning, i min første graviditet, fik jeg en meget kraftig metalsmag i munden

Metalsmag i munden - tjek!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ret tidligt en voldsom metalsmag i munden - inden jeg testede positiv - og bare en fornemmelse af at det jeg fornemmede i underlivet var ægget der satte sig fast i højre side og ikke menstruation

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre!!! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tudede efter sex ved 3+3 og da jeg lige nøjagtig kom for sent til toget 3+5 :rolleyes Og så blev jeg mega dårlig, af meget lidt alkohol 3+4.

Ømme bryster og træthed kom først efter 4+0.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fedt at høre om alle jeres symptomer, tidlige eller ej ;)

 

Så kan man jo tolke lidt mere :D :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der har oplevet svimmelhed som tidlig symptom? synes godt nok jeg bliver svimmel af INGENTING og uden nogen grund, for drikker nok og sover også det jeg skal, og umiddelbart er min blodprocent også fin... men, men, men er 3+0 fra sidste mens, men hvis min cyklus er som sidst, er der 2+1 til mens, så vil ikke teste endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER