Mamasan

Indkøbs app

7 indlæg i dette emne

Jeg har hørt, at man kan få en app (sikkert flere) hvor man kan synkronisere indkøbslister, erder nogen af jer der bruger dem?

I så fald hvilken bruger I?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi synkroniserer bare igennem påmindelser hvor vi har lavet en indkøbsliste. Men vi har også begge iPhone :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der findes en der hedder out of milk der kan synkronisere på flere telefoner, den bruger vi :).. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger en app, der hedder Our Groceries, som jeg så anmeldt en gang. Den fungerer fint. Vi skriver selvfølgelig på dansk.

Vi har begge Android.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger our groceries og den fungere fantastisk.

Jeg har iPhone og min mand har Google Tlf

Super smart med fælles indkøbsliste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger en app, der hedder Our Groceries, som jeg så anmeldt en gang. Den fungerer fint. Vi skriver selvfølgelig på dansk.

Vi har begge Android.

Ditto.

Er rigtig glad for den. De danske navne skal lige kodes ind første gang man bruger den men derefter er det bare så smart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, der er flere indkøbs-apps, der giver dig mulighed for at synkronisere indkøbslister på tværs af enheder.

 

Nogle af de populære apps inkluderer AnyList, Out of Milk, og OurGroceries. Du kan også overveje at bruge Google Keep eller Evernote, som begge har indkøbsliste-funktioner.

 

Jeg bruger personligt AnyList, og jeg kan stærkt anbefale det på grund af dens enkle brugergrænseflade og mulighed for at dele lister med andre ved at sende der Link.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER