Lovely Lady

Gaveønsker pige 11 år

7 indlæg i dette emne

Åh, hjælp mig lige... Jeg er i gang med at renskrive min ekstra-datters ønskeseddel til hendes 11-års fødselsdag - men hendes liste er ret kort, og med fire familier, der køber gaver, så er den heeeeelt utilstrækkelig...

Nogen gode bud...? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min pige på ti ønskede sig gavekort til h&m, bog&ide, penge, top model tegneblokke, brætspil, spil til haven..

Måske det er nemmere vi ved hvad hun har ønsket sig, så vi ved hvilken type hun er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min pige på ti ønskede sig gavekort til h&m, bog&ide, penge, top model tegneblokke, brætspil, spil til haven..

Måske det er nemmere vi ved hvad hun har ønsket sig, så vi ved hvilken type hun er?

 

God pointe :)

 

Hun har ønsket sig adidasbukser i flere farvekombinationer (hun har også kun 3 par i forvejen...)

adidas trøje

Fodboldbluse + målmandstrøje

Cap

solbriller

iPhone (hendes samsung er fra jul, så no way)

Elektrisk trommesæt (får hun vist af sin mor og hendes mand)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lol! Ja, så lyder hun ikke som en der ville ønske sig top model ting ;)

Hvad med fodboldsko? Gavekort til sportsforretninger? Billetter til fodboldkamp? Har hun en yndlings (dansk spiller)? Kan man købe signerede bluser?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gode og fede gummisko til hverdagsbrug? Løbesko hvis hun også løbetræner ifm. sin fodbold.

Smarte covers til sin samsung, kan man få det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte også sådan noget fodboldbilletter eller sådan noget. Så kom jeg til at tænke på, hvis hun sådan lidt er en drengepige, ville hun så synes, det er sjovt med noget gocart, paintball, sådan noget - åh hvad heder det nu - rapelle? Sådan noget ned af en stejl væg/klippe agtig... 

 

Men altså måske er det vigtigere med en ting, når man er 11 frem for en oplevelse. I så fald - afhængig af hvor forsigtig hun er med sine ting - virkelig gode solbriller. Ved ikke helt, hvad hun ønsker sig, men det kunne man måske opgradere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for input - det forlængede listen noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER