Marianne1983

Baby foretrækker mor?

8 indlæg i dette emne

Har jeres babyer alle sammen haft perioder hvor den foretrækker jer?

Det synes jeg ikke min har nemlig. Far er lige så god.

Han har også været meget omkring hende men jeg har selvfølgelig været der mere.

Bliver bare sådan lidt hmm håber alt er ok. Synes nogle gange j hører babyer foretrækker deres mødre. Hun er 5 måneder og meget glad for det meste.

!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har jeres babyer alle sammen haft perioder hvor den foretrækker jer?

Det synes jeg ikke min har nemlig. Far er lige så god.

Han har også været meget omkring hende men jeg har selvfølgelig været der mere.

Bliver bare sådan lidt hmm håber alt er ok. Synes nogle gange j hører babyer foretrækker deres mødre. Hun er 5 måneder og meget glad for det meste.

!?

Altså vores datter var utrolig nem som baby, hun kunne let gå fra arm til arm hos fremmede og falde i søvn der. Det der med at foretrække mor eller far er først kommet noget senere, da hun blev mere bevidst og fik sprog. Og der var bestemt ikke forskel på mor og far i den alder! Og det på trods at jeg fuldammede. Så jeg tror bestemt at din pige er helt normal.

Nu kan det godt skifte lidt i perioder om hun foretrækker mor eller far. Det er aldrig konsekvent kun den ene eller anden der dur, men har far haft arbejdet meget i en periode, så hun ikke rigtig har set ham, så vil hun have ham til at gøre ting med hende fremfor mor, såsom at sidde på bagsædet med hende i bilen. Så bliver jeg pænt bedt om at gå :P Og så andre gange, så er det kun mig, der må gøre et eller andet med hende.

 

Du skal da bare være glad for at hun er nysgerrig og tryg ved verden - det er et godt tegn på at hun er fuldt op med tryghed og kærlighed hjemmefra ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok tak :-)

Glad for at høre

Min pige er heller ikke bange for fremmede. Smiler altid til dem.

Undrede mig kun over om alt var normalt ml mig og hende da jeg hører fra nogle at deres babyer foretrækker dem / kun kan trøstes af dem i perioder. Og sådan har det ikke været her. Trods jeg også fuldammer.

Men min mand er også supergod til hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Storm var helt lille var han fuldstændig ligeglad! Han er flaskebarn, så vi blev forbundet lige meget med mad og tryghed.. Nu er vi helt klart gode til nogle forskellige ting! Jeg er mest omkring hvis han skal have ro og putte, mens Tim er SÅ god til at lege og tumle med ham, så alt efter hvilket humør han er i, vil han helst have enten mor eller far. Men det er heller ikke så udpræget som jeg ind i mellem læser om andre børn. Jeg er sikker på at din og din piges relation er helt som den skal være! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok tak for dit svar FruLR

Tim lyder som min mand - SÅ god til at lege og underholde hende

Hun er 6 måneder

Hvornår begyndte I at være gode til forskellige ting?

:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slettet efter ændring i Babyklar's politik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her svinger det meget hvem der er den bedste hos den store.. den lille er helt ligeglad. Det kommer typisk omkring 8-10 mdr alderen at de bliver mere selektive og måske bange for nogen mennesker..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok tak for dit svar FruLR

Tim lyder som min mand - SÅ god til at lege og underholde hende

Hun er 6 måneder

Hvornår begyndte I at være gode til forskellige ting?

:-)

Hmm, altså Tim har aldrig rigtig været til det meget rolige, det har altid været mest mig. Far har altid været lidt sjovere end mor, og især inden for de sidste par måneder, hvor legene næsten ikke kan blive vilde nok, har Storm meget tydeligt vist hvad han vil nu! Han kravler simpelthen hen og bider den i benet han vil have fat i! :lol Ej, det er kun hvis vi ikke reagerer hurtigt nok, når vi bliver trukket i buksebenet.. ;)

Nå, kort svar, fra han var omkring 7 mdr. er han præferencer og 'her og nu' behov blevet tydeligere. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER