Hønemor

Bare kald mig hormonella-heksen!

6 indlæg i dette emne

Så ramte jeg terminsdatoen - og ikke en fløjtende fis er sket endnu. Pigerne i min mødre gruppe (vi samles allerede inden termin) popper babyer ud 1-2 uger før termin, så det tager virkelig psykisk hårdt på mig, at jeg stadig sidder med min store mave. Frygter virkelig at være hende, som skal sættes i gang 12 dage over termin. Derudover kimer familie/venner mig ned om der ikke snart sker noget.. eller den klassiske: kan du slet ikke mærke noget anderledes?? Dooh!  <_< Så nu har jeg (møj-provokerende) valgt, at lade min tlf passe sig selv. så må folk gå med en konstant tro om, at jeg er i fødsel, basta. hormonerne raser for fuld tryk. hvordan har I andre det så tæt på terminen?

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Af lige præcis den grund har jeg aldrig rigtig fortalt hvornår min termin er.

 

Men jeg kan sagtens forstå dig, man venter og venter - jeg er glad for at jeg har født før termin de andre to gange, så presset over at synes man har ventet længe nok har jeg aldrig nået til. Men bare rolig er helt sikker på at også din baby kommer ud - håber for dig at det er lige om snart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er heller ikke rart! :-//

 

Men husk at folk har gode intentioner.

 

Det kommer når du mindst venter det :-))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er heller ikke rart! :-//

 

Men husk at folk har gode intentioner.

 

Det kommer når du mindst venter det :-))

ja, folk venter jo næsten lige så spændt, som os selv.. men hormonerne spiller mig godt nok et puds her efter termin ;) jeg har fået givet klar og ordentlig besked til de par veninder, som skriver 2-3 gange dagligt, og de forstår mig heldigvis - siger de ;) De har faktisk selv børn, men fødte 2 uger før termin, så de nåede nok aldrig til det her stadie, hvor folk bliver belastende ;)

 

3 gange siden i går aftes har der været tydelig tegnblødning + noget af slimproppen, så lidt sker der endelig! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja, folk venter jo næsten lige så spændt, som os selv.. men hormonerne spiller mig godt nok et puds her efter termin ;) jeg har fået givet klar og ordentlig besked til de par veninder, som skriver 2-3 gange dagligt, og de forstår mig heldigvis - siger de ;) De har faktisk selv børn, men fødte 2 uger før termin, så de nåede nok aldrig til det her stadie, hvor folk bliver belastende ;)

 

3 gange siden i går aftes har der været tydelig tegnblødning + noget af slimproppen, så lidt sker der endelig! 

Krydser fingre for dig, at det er NU så

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER