KamillaSkruk

tanker, nervøs, ventetid :(

7 indlæg i dette emne

Jeg vil lige præsentere mig selv.

Jeg hedder Kamilla og er 23 år, bor med min dejlige kæreste som har en datter på 2 fra et tidligere forhold, datteren er hos os halvdelen af tiden!

Ønsket er at give hans prinsesse en lillebror eller lillesøster :)

Jeg har tidligere med en anden partner forsøgt at blive gravid i halvandet år, men uden held.

Vi er nu stoppet med p-pillerne og vi håber inderligt på at jeg bliver gravid snaaart!

fra tidligere forsøg erfarede jeg at Min mens uden p-piller ofte er uregelmæssig og derfor er det svært for mig at finde frem til ÆL dag, samt hvilken dag jeg skal teste for graviditet..

Hvis min mens er regelmæssig burde mine mens udeblive onsdag den 13. august, tænker at jeg hvis jeg kan lade være med at teste før, vil teste fredag eller lørdag (den 15.-16. august)

Hvad er jeres spekulationer og hvad gør i for at styre dem??

Hvad er jeres historie??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Heej :) jeg lusker lidt rundt på de forskellige tråde og prøver at finde mening i alle mine egne tanker :)

Hvordan gik det ? Med den 13/8 mener jeg :)

Ramte selv ÆL med min kæreste i sidste weekend, så har stadig 10 dage til test dag, det dagen efter evt udebleven mens :)

Smed mine p-ringe for 4-5 mdr siden og har haft meget præcis cyklys på 28 dage siden .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik min mens 2 dage over tid. Ny testdag er om præcis 14 dage, ud fra min app har jeg ægløsning i dag, men vi har både sexet i forgårs, i går og gør det helt sikkert også i dag og i morgen :) !!

Håber så meget på en positiv test, vil så gerne være gravid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for jer ihvert fald :D men hvad er det for en app du bruger ? :)

Jeg tæller bare i kalenderen .

Jeg har forventet mens på søndag, men begyndte at få ømme bryster igår, og det har jeg ellers ALDRIG :) Og løftede en tung seng her den anden dag som med det samme resulterede i smertende jag fra underlivet dog ikke slemt, så slut med at løfte tunge ting bare for at være sikker :)

Vil også så gerne være gravid !! Håber så inderligt at den er der og det ikke bare er noget jeg bilder mig ind !

Men tester på fredag, 2 dage inden mens, nu vil jeg vide besked og tests idag kan jo bruges indtil 4 dage før .

Har du nogen erfaring med det ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bruger womanlog :)

Super god og nem at finde rundt i.

Ja der kunne da være noget om snakken, men nogen gange bilder man sig de mest latterlige symptomer ind, taler af erfaring :(

Har ingen erfaring med tests før tid, da jeg aldrig har haft en positiv test!

Krydser fingre, håber virkelig også at jeg snart bliver gravid!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været uden p-piller fra d 2 maj. Min første cyklus var på 30. Der næst 77 dage. Så min cyklus nu, ved jeg ikke hvor lang er. Men denne gang vil jeg så prøve at slappe af. Jeg skriver alt ned i min app Clue.  :) Den hjælper mig med at holde styr på det hele. 

Og i den lange cyklus, havde jeg er uge (+ 14 dage efter mens) hvor jeg var lidt svimmel, træt og kvalme/ondt i maven. Og der troede jeg jo der var sket noget godt. Nu har jeg lidt kvalme igen, men denne gang vil jeg være rolig. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer

Vi har nu prøvet at blive gravide i 1,5 år - er nu i gang med IUI for 1.gang. Jeg blev insemineret fredag d.21.11 og får forhåbentlig ikke min mens på lørdag:-)

Men alle gange, uanset om det var den periode vi selv prøvede eller nu under IUI, så er de sidste to uger efter ÆL modbydelige. Tiden siden d.21.11 føles som en hel måned. Man hører/læser alle steder, at man skal prøve at lade være med at tænke så meget på det!!!!! Det er fanme svært, for det popper nok op i tankerne hvert 5. Min - også selvom jeg laver noget spændende. Mange siger også at det har påvirkning på resultatet!!!

Jeg kan mærke alle tegn og signaler i min mave. Det har siden fredag følt som om min mens er på vej - dvs den følelse er allerede kommet 8 dage før min mens skal komme. Det er sket før, så det er ikke kun den her gang.

Vil hører jer ad, om I har nogle gode ideer til, hvordan man kan få sine tankerne på noget andet (det meste af tiden).

De bedste hilsner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER