Sandie

Hvor lang tid uden mad?

33 indlæg i dette emne

Ajj det lyder godt nok barsk, kan godt forstå du er i vildrede! Jeg havde banket i bordet forlængst! :(

Godt tip Charlotte ;) Tak for det :)

Mht chips/pomfritter og flødeis - så er flødeis klart sundere, da chips/pomfritter er badet i transfedtsyre, som kroppen har sværere ved at omdanne og dermed bare lagrer det. Fedt fra en ko er naturligt fedt som er lettere at forbrænde.

God bedring!

Nu det hjemmelavede pommes i med lidt olie på i ovnen ;)

Jeg tror også hvis de ikke gør noget i morgen jeg banker meget hårdt.. synes bare det er svært at banke når hun jo ind imellem er sig selv og leger og griner..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder som da Silke havde lungebetændelse og kastede op pga hosteanfald. Det er bare rigtig grimt. Måske har hun en viruslungebetændelse. Kender en hvis pige har været indlagt nogle dage pga det, for at få væskebalance mm op igen. Måske er det noget bronkitis så en inhaler ville hjælpe?

Kan det evt være noget astma? hvis det er hoste som følge af løben rundt???

jeg "brainer" bare lige. håber meget snart hun blir frisk igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går spiste hun en hel bolle (over hele dagen) uden at det kom op igen :glad

Lægen kiggede på hende igen igår og konstateret Lungebetændelse... er sq lidt forvirrede.. Lægen sagde jo sidste uge hun ikk fejlede noget, men det kan jo seævølgelig godt have kommet efter.. hvad ved jeg.. Hun spiser nu lidt igen (igår spiste hun i øvrigt også en frikadelle) og nu er hun på pencilin så nu må hun sq da snart blive rask... sådan 2 uger er sq hårdt for os alle..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

deejligt der er bedring!! og penicillinen hjælper hurtigt.

Lungebetændelse kan godt komme snigende ligesom mellemørebetændelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring.

Sikke en lang omgang Nadja efterhånden har været igennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine børn er meget glade for Yoggi Yoghurt Squeeze når de er syge.

De fåes i 2 smagsvarianter: mango/ananas og jordbær/vanille.

Det er en slags drikkeyoghurt bare lidt tykkere og drikkes direkte fra tuden hvor det skal suges/trykkes ud. Så børn sviner ikke med dem.

df8e2ba72edc43759533bcb3c9548f77_173x183_Arla-Yoggi-squeeze-jordbarvanilje.jpgaf816f5e6a57498fbf90ee1c06fef2ee_173x183_Arla-Yoggi-squeeze-mangoananas.jpg

Rigtig god bedring. Det er altid slemt når det er ens børn der er syge synes jeg :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt der er kommet afklaring og at hun er begyndt at spise igen. Pencillin virker som regel hurtigt så hun er snart klar igen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at hun er begyndt at spise lidt igen. Håber snart lungebetændelsen går væk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER