NadiaDP

Barselsgave. Kom med idéer

5 indlæg i dette emne

Hej alle mødre  :balloons

 

Min veninde fødte en lækker lille pige for to uger siden, og jeg er blevet inviteret forbi i aften for endelig at se hende. Og jeg glæder mig suuuuper meget :)

 

Jeg er selv gravid, og kan se hvor meget fokus der er på baby, så jeg tænkte at jeg ville samle en kurv med en masse ting til moren i stedet.

 

Lige pt. har jeg købt en fodcreme til hende, for hun har haft problemer med fødderne igennem graviditeten, og de er efterhånden nok lidt medtaget. Så har jeg købt en wellness-boks til hende, så hun kan få noget massage, lavet negle, eller hvad hun nu vil. Så har jeg lagt nogle energidrik i (måske de mest er til faren i stedet  :D ). Så har jeg fundet en flaske vin, som jeg overvejer at ligge i. Hun elsker både vin og champagne, men jeg er lidt i tvivl om hvorvidt den skal i, fordi hun jo ammer?

Derudover har jeg købt sådan en hurtig blandings-kage, så hvis/når de får gæster, kan hun smide sådan en sammen på ingen tid og ingen besvær. Så er jeg i gang med at bage boller, så hun kan fryse dem ned og hive dem op en dag hvor der kommer gæster/en søndag morgen hvor de måske ikke lige har noget morgenmad. 

Så bager jeg nogle muffins som vi evt. kan spise i aften, og ellers kan hun igen - gemme dem til et tiltrængt tidspunkt.

Hun får også en buket blomster, fordi... det er altid dejligt  ^_^

-OG så laver jeg ekstra frikadeller i dag, som jeg hiver med, så de har til aftensmad på et tidspunkt.

 

Hvad siger i?

Er det for meget, mangler der noget åbenlyst, ville i slet ikke være interesserede i de ting?

Kom med jeres input  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er du sød og betænksom. Jeg synes, det lyder som et hit men måske ville jeg også føle, det var lidt for meget, hvis jeg var modtager. Jeg ville ikke lægge vinen i og ville også overveje at droppe blomsten - det er der nok mange andre, der også er kommet med, kan jeg forestille mig, og der er jo så rigeligt i forvejen. Jeg synes, det er nogle fine ting, du har fundet på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en sød og betænksom kurv, du har gang i :loveshower

Jeg synes det er supersødt, men jeg mener ligesom snublefod, at du fint kan droppe vin og blomster :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, vinen er hermed røget ud igen. Der var heller ikke plads til det hele alligevel  :whistling

 

Frikadellerne ryger nok også bare i køleren istedet, så vi har aftensmad i morgen i stedet. Der blev ikke så mange som jeg havde tænkt  <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med de andre

Super flot

Men drop vinen og evt også blandingskkagen - det er faktisk også krævende at lave sådan en når man har en lille. Synes jeg i hvert fald. Det optimale er at barselsgæster tager kage med.

:-))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER