Mar&Mar

Vores scanninger

68 indlæg i dette emne

Hvor fiiiint, Linomus :D Stort tillykke med den fine scanning :)

 

Jeg skal afsted fredag - der er sååå længe til, og jeg er SÅ nervøs!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det dejligt at se alle jeres billeder :-) Selv er min kæreste og jeg blevet fulgt tæt, da vi var henvist til behandling, fordi jeg har PCO. Når man står i det, føles det som en evighed... Omkring os blev alle andre gravide, og hver eneste gang blev jeg bund ulykkelig :'(

Vi nåede dog aldrig at få hjælp, før miraklet skete helt naturligt <3

Jeg er blevet scannet 3 gange på fertilitetsklinikken, og senere NF, hvor hun vurderede at "brumbassen" var 2 dage for lille til NF.

Det er FANTASTISK at se det lille hjerte blinke <3

Vi rejste på ferie dagen efter, og skulle nyde sydens sol i 14 dage. Så i skrivende stund nyder vi en kærlighedsferie i Tyrkiet <3 NF bliver derfor først, den 8. sep (altså lige på grænsen)!

Jeg er usikker på, hvordan jeg tilføjer mine fine billeder? -Som jeg selvfølgelig gerne vil dele med jer andre :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at se alle jeres billeder :-) Selv er min kæreste og jeg blevet fulgt tæt, da vi var henvist til behandling, fordi jeg har PCO. Når man står i det, føles det som en evighed... Omkring os blev alle andre gravide, og hver eneste gang blev jeg bund ulykkelig :'(

Vi nåede dog aldrig at få hjælp, før miraklet skete helt naturligt <3

Jeg er blevet scannet 3 gange på fertilitetsklinikken, og senere NF, hvor hun vurderede at "brumbassen" var 2 dage for lille til NF.

Det er FANTASTISK at se det lille hjerte blinke <3

Vi rejste på ferie dagen efter, og skulle nyde sydens sol i 14 dage. Så i skrivende stund nyder vi en kærlighedsferie i Tyrkiet <3 NF bliver derfor først, den 8. sep (altså lige på grænsen)!

Jeg er usikker på, hvordan jeg tilføjer mine fine billeder? -Som jeg selvfølgelig gerne vil dele med jer andre :-)

 

 

Hvis du bruger computeren, så når du trykker på quote, så er der en knap forneden i vinduet hvor der står "brug fuld editor" derinde under er der en knap der hedder vedhæft fil. Så kan du sætte billedet ind.

Jeg havde også lige lidt problemer med det i starten, men det var nemt nok at bruge det, når man lige fandt ud af hvordan og hvorledes. Håber det gav mening? :blush  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ja, det gjorde det :-)

Men jeg er pt. på ferie i Tyrkiet, og er derfor på fra telefonen :-) Så det må vente til jeg kommer hjem.

Men tak for dit svar :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er et billede af vores Mini :loveshower

 

(argh kommer senere... Kan bedst fra mobilen :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til kønsscanning igår - skal nok få smidt billede op senere :) 

 

Vi har jo en dreng, så manden min har i hovedet hele tiden sagt, at vi får jo en mere.. MEN NEJ.. Vi skal simpelthen have os en lillesøster  :bunny  :loveshower  :balloon 
 

En helt ny verden - glæder mig helt vildt.. Det her var mere mandens reaktion "jeg kommer til at ligge søvnløs fra om nogle år og resten af livet" :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til nf-scanning og det gik super godt :) den lille havde det godt og det lille hjerte bankede lystigt derudaf :$

Vi fik en risikovurdering på 1:18000, så vi er glade :D

og troede at jeg var 12+4, men blev sat tilbage til 11+6 :) så ny termin er 20. Marts :)

post-4954-0-90874700-1409857912_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke Emilie :) dejligt nyt :) lige et råd.. Tror det er dit cpr. Nr. Man kan se.. En god ide lige og fjerne det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til kønsscanning igår - skal nok få smidt billede op senere :)

Vi har jo en dreng, så manden min har i hovedet hele tiden sagt, at vi får jo en mere.. MEN NEJ.. Vi skal simpelthen have os en lillesøster :bunny :loveshower :balloon

En helt ny verden - glæder mig helt vildt.. Det her var mere mandens reaktion "jeg kommer til at ligge søvnløs fra om nogle år og resten af livet" :shooter

Ej hvor fedt da!!!! En af hver.. Fantastisk :) Ihhh der er 2 uger til jeg får svar :) hihi.. Men spændende bliver det!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke Emilie :) dejligt nyt :) lige et råd.. Tror det er dit cpr. Nr. Man kan se.. En god ide lige og fjerne det :)

Ej tak.. det havde jeg da glemt :$ det er fjernet nu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til nakkefoldscanning idag. Gik bare så godt, flot højt tal på downs syndrom odds 1:13840 :) er så lettet og glad.

Er idag 12+6 og Bebs måler nu 6,6 cm fra hoved til hale. Termin blev ændret fra d. 20 til 17 marts:)

post-8417-0-33847700-1410189013_thumb.jp

post-8417-0-16673500-1410189031_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BWHY1m9.jpg

Lillesøster vil lige sige Hej :)

Billedet er fra kønsscanningen vi var til hos jordemoder.dk i søn. Hvor jeg var 14+3. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BWHY1m9.jpg

Lillesøster vil lige sige Hej :)

Billedet er fra kønsscanningen vi var til hos jordemoder.dk i søn. Hvor jeg var 14+3. :)

Tillykke en pige - ligesom os :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhh hvor dejligt :) stort tillykke med lillepigen.. Hvor er det vildt som man kan se fingrene.. Vi skal afsted næste torsdag :) kan ikke vente..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle fine billeder I har lagt op :-)

Jeg har også været til NF for en uges tid siden... ikke særlig gode billeder da jeg har en "bagudvendt" livmoder ...men kunne da se "lille" ligge derinde og baske med en arm og efter et godt stykke tid fik hun da målt nakkefolden.

Derudover er min livmoder hjerteformet så har fået tid til ekstra scanning i uge 28. (vækstscanning)

Glæder mig til næste scanning...er godt nok laaaang tid til :-0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige bestilt tid til 3D scanning på mandag :D ihh, glæder mig sindssygt meget :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var vi til 3D scanning i går, og I skal da ikke snydes for et billede af lillemanden :D det er tydeligt at se træk fra både manden og jeg. Det er altså bare totalt fedt :D

925Uabx.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var vi til 3D scanning i går, og I skal da ikke snydes for et billede af lillemanden :D det er tydeligt at se træk fra både manden og jeg. Det er altså bare totalt fedt :D

925Uabx.jpg

 

Hvor er de gode :) 

Meget mere tydelige end dem vi fik :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ai, hvor er de bare fine! :wub Orv, bliver helt blød indeni, gud hvor er det bare sødt! Ih altså, jeg kan ikke stoppe! Det er bare så nuser billeder, hvor er han bare perfekt og fin! :wub :wub :wub :wub :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ai, hvor er de bare fine! :wub Orv, bliver helt blød indeni, gud hvor er det bare sødt! Ih altså, jeg kan ikke stoppe! Det er bare så nuser billeder, hvor er han bare perfekt og fin! :wub :wub :wub :wub :wub

Tak :wub er også helt betaget af ham. Synes det er SÅ fascinerende at han er halvt manden og halvt mig. Og det kan ses, at der er træk fra os begge (dog mest manden). Og han har hår :D det kan ikke ses på de to billeder her, men på skærmen i 2D var det så tydeligt, at han har en hel del hår :D :wub

Iih, jeg glæder mig så meget, til han kommer ud til os <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det flotte billeder, Emilie  :)

Nu fortryder jeg alligevel lidt, at vi har valgt ikke at gå til flere 3D-scanninger. Vi tog en tidlig, men billederne er jo ikke nær så sigende som dine  ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til scanning i morgen :loveshower. Glæder mig sådan til at se hvor stor og flot, han er blevet! Det viste sig, jordemoderen havde glemt mig :oops.

Det bliver så spændende at se, om han har vendt sig. Nu håber jeg bare, der ikke går ild i ham pga. scanningen ;) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til scanning i morgen :loveshower. Glæder mig sådan til at se hvor stor og flot, han er blevet! Det viste sig, jordemoderen havde glemt mig :oops.

Det bliver så spændende at se, om han har vendt sig. Nu håber jeg bare, der ikke går ild i ham pga. scanningen ;) ;)

Hvordan kan det være, at du skal have en ekstra scanning? Har der været problemer da?

Bliver så lækkert lige at få et ekstra kig :D det er altså bare lykken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er den ekstra? Jeg troede alle blev scannet her i slutningen. Der kan man bare se ;). Jeg havde et let forhøjet levertal for et par uger siden, men det er faldet igen. Kan vel godt være derfor alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er den ekstra? Jeg troede alle blev scannet her i slutningen. Der kan man bare se ;). Jeg havde et let forhøjet levertal for et par uger siden, men det er faldet igen. Kan vel godt være derfor alligevel.

officielt er det kun Nakkefold og Misdannelsescanningsen som er normale :). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER