AgnetheV

Minymo flyverdragter - nogen erfaringer???

7 indlæg i dette emne

Min svigermor vil gerne give Theresa en flyverdragt og har forelsket sig i en Minymo til hende - jeg kender ikke selv til hverken kvalitet eller til størrelserne på dem, så er der nogle herinde, som kan hjælpe mig lidt på vej med det???

Er de store i størrelsen og gør det noget, at vansøjletrykket "kun" er på 8000 og ikke 10.000 ligesom fx Reima???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kender ikke flyverdragterne, men generelt synes jeg deres tøj er bredt. Silke Elia kan i hvert fald ikke passe det :) Men hvor sødt af sin svigermor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke forskellen i tryk goer noget - det haenger jo ogsaa ofte sammen med aandbarheden, som falder lidt med hoejt tryk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender ikke flyverdragterne, men generelt synes jeg deres tøj er bredt. Silke Elia kan i hvert fald ikke passe det :) Men hvor sødt af sin svigermor :)

 

Det er rigtig sødt af hende og ja, Elias har haft bukser fra Minymo og de var altså store i størrelsen og han kunne bruge dem i længe... Problemet er jo, at der kun er få tilbage og nu er hun str. 74 men der er ikke str. 80 tilbage, kun 74 og 86 og jeg tror personligt, at str. 86 bliver rigtig stor til hende...

 

Jeg synes ikke forskellen i tryk goer noget - det haenger jo ogsaa ofte sammen med aandbarheden, som falder lidt med hoejt tryk

 

Det er også det jeg tænker - vi har lige haft en fra Racoon til Elias og den har vidst ikke lige så højt tryk, dog har den altså fungeret ganske fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm øv. Mit bud havde nemlig været at hun skulle have en 80. Silke Elia var på dette tidspunkt sidste år i str 74 og jeg købte en Molo i str 80 i august som passede fint ind i foråret.

Er de på tilbud? Ellers kan de evt skaffes hjem/fåes et andet sted :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ingen erfaring med det nævnte mærke. Men tror helt sikkert at str 86 blir for stort for hende, hvis det er et mærke til den store side.

Vil farmor kun gi den eller ku hun måske kigge på en anden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svarene alle - fik sagt til svigermor, at den ville blive meget for stor til Theresa og så vælger farmor sørme at købe en fin miniature flyverdragt til hende i stedet i GRØN! :D Hehe jeg er spændt på hvad det så er for en grøn... Nu skal jeg bare vælge til Elias, for den giver hun skam også :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER