ErDetSnartNu

Billige teste på ebay!

5 indlæg i dette emne

Bare lige et hint til de af jer, som godt kunne bruge billige tester og "stoler" på ebay - æl-og graviditetsteste er super billige på ebay!  :glad

Jeg har selv lige modtaget 50 (!) æl-teste og 10 graviditetstester derfra. Jeg bestilte for en lille uge siden, og gav vist 102 kr incl porto fra England. Det er strimmelteste, men til den pris er det fint med mig :-D Jeg er ikke inde i alt det der med hormongrænser for hvornår den viser positiv, men jeg går ud fra, at hvis det er godt nok til de engelske damer, så er det også godt nok til mig :) Jeg har også nogle på vej fra Hong Kong, som er heeeelt sindssygt billige, men de er jo lidt længere undervejs :) 

Jeg købte selv fra den her sælger http://www.ebay.co.uk/itm/280860114911?var=580085684675&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 men andre er sikkert lige så gode. 

Jeg håber det kan hjælpe nogle af jer, det dersens testeri er jo dyrt!  :blink  :o  :o

 

 

:glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har brugt ebayteste både sidste hang og denne :) de billigste ;) dem fra hong kong er halv bredde i strimlerne i forhold til dem jeg har købt i danmark... Men til 1-2 kr pr test er det jo fint ;)

Har virket ganske udemærket :) og til den pris kan man jo virkelig gå amok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine er også fra e-bay, og der er ingen problemer med dem! De er lige så gode som dem i DK ihvertfald  :) og bare billigere, hehe!  :rolleyes  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine er også fra e-bay, og der er ingen problemer med dem! De er lige så gode som dem i DK ihvertfald  :) og bare billigere, hehe!  :rolleyes  :D

 

Godt at høre! 

Jeg har kun én æggestok og er ny i alt det hersens "naturlig cyklus efter p-pille-stop" så jeg har tænkt mig at teste for at se, om jeg overhovedet er så heldig at have ægløsning hver måned (hvilket jeg nok ikke er, når der kun er én til at levere æg  -_- ) og så er det jo altid rart med bilige teste - ellers kan det godt nok løbe op, hvis der skal testes tæt på hver dag  :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt ny her, og må blankt erkende at jeg er usikker på forummets regler i forhold til at linke til eller anbefale bestemte produkter/forhandlere, så bær venligst over med mig og gør mig opmærksom på det, hvis jeg gør noget "ulovligt" :)

 

Jeg er for nylig stoppet med p-piller efter lang tids brug og har udviklet et slags misbrugsforhold til ægløsningsteste, da jeg var sikker på (læs: panisk og paranoid) at min krop og dens cyklusseer slet ikke ville fungere som betænkt, så ville forvisse mig om at jeg faktisk havde ægløsning.

 

Købte til en start de billigste jeg kunne finde i DK eller SE, men har senere fundet et endnu billigere alternativ (når man nu er storforbruger :blush) på homehealth-uk.com. Købte 100 stk af høj sensitivitet (de er vist billigere endnu ved lavere sensitivitet) for 17.99 GBP (ca. 168 dkk) inkl. fragt til Sverige.

 

Så det er vist endda endnu billigere end ovennævnte eksempel fra Ebay? Og når de er fra UK, så risikerer man heller ikke et ekstra toldgebyr, modsat varer bestilt fra Ebay, hvor sælgeren evt. måtte være bosat i et ikke EU land, da der er afregnet korrekt moms.

 

Kan i hvert fald anbefale stedet. Der var hurtig levering og ingen bøvl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER