Missa

Tester i August ‼️

232 indlæg i dette emne

Har officiel testdag d. 13.

Vi sexede d. 27. Juli, ægløsningsslim d. 29. så ved ikke om jeg bare psyker mig selv. Min kæreste har været lidt tilbageholden overfor pb, men håber nu på at jeg er gravid.

Jeg har på trods af vi kun sexede d. 27. Juli haft diverse symptomer få dage efter ægløsning. De seneste er daglig kvalme og de sidste to dage har jeg haft en underlig murren ved skamlæberne som om mens er på vej (den burde komme d. 12)

Jeg vil helt ikke have for store forhåbninger, da jeg er bange for at det er min psyke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Heller ikke aprilbaby til mig, da mens kom. Tilgengæld har jeg haft en "perfekt" 28 dages cyklus, hvilket jeg er rigtig glad for! Det er min 2. rigtige mens efter 10 år på p-piller, så det er den første cyklus som jeg føler jeg kan regne med er en "ægte" cyklus - så jeg er lettet over at den ser ud til at være stabil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med at teste d 27/8, men min cyklus var meget uregelmæssig før jeg startede på p-piller og d 27/8 er regnet på en cyklus på 36 dage som sidste, så har ingen anelse om, om det er den rigtige dag :blink men forventer æl i løbet af den kommende uge, og tror da vi :humphver dag i den uge, bare fordi vi har lyst :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis mens ikke er kommet , så tester jeg den 15 eller 16 august.. smed p-pillerne fredag den 11 juli og mens kom onsdag den 16. juli, så hvis min mens er regelmæssig, burde den udeblive onsdag den 13 august :)

Held og lykke til alle !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik mens i går to dage for tidligt?! Nå men du må gerne flytte mig til testdag D. 31/8 i stedet for.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er da stadig håb ;) jeg krydser fingere

Tak! Men jeg får ny testdag den 31/8. Efter mit kiggertskrap har jeg åbentbart sprunget en mens over. Gyn sagde i dag jeg har fint æg på vej og ikke skal forvente mens før sidst på mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10/8 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja bare igang :D

Krydser fingere for der er gevinst. Vi sexede 2 gange omkring ÆL, med 2 dages mellemrum, fik desværre aldrig en positiv test :-/ men blev alligevel gravid :-) så bar igang, trods du ikke får en meget positiv test.

He he... Der skete desværre ikke ret meget i mandags, da vi begge var for trætte til at fuldføre hyggen og heller ikke igår morges men senere på aften (tirsdag) lykkes det :-) så satser på mere hyg i dag og forhåbentlig de næste 2 dage også...

Og stort tillykke til dig med positiv test ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik mens i går to dage for tidligt?! Nå men du må gerne flytte mig til testdag D. 31/8 i stedet for.. :)

Øv bøv.. Men du er skrevet på listen krydser fingere for der er gevinst sidst på mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med at teste den 23/8 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med at teste d. 01. 09 :-) Det er 3. cyklus. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke den er der ??

Første test er fra 4/8

Nederste er fra 7/8

Dog er min oprindelig testdag 10/8

Åhhh jeg håber så meget den lille bliver derinde ❤️ jeg har jo PCO, er overvægtig og har fået at vide det kan tage mig op til 1 år at blive gravid. Men så skete det i 1. Cyklus ;)

Forresten vil jeg bare fortælle at, jeg er blevet gravid uden at have fået en eneste positiv ÆL test. Trods jeg testede i 7 dage 2x dagligt, ramte jeg aldrig med tests. Så hold modet oppe, trods I ikke får en positiv test. Her lykkes det uden ÆL test.

Held og lykke!! Håber der kommer nogle aprilmødre til terminsgruppen. ❤️

post-10103-0-60161400-1407395727_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er kommet en terminsgruppe for april nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testdag for mig i dag! Bragende negativ test :( Afventer mens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke den er der ??

Første test er fra 4/8

Nederste er fra 7/8

Dog er min oprindelig testdag 10/8

Åhhh jeg håber så meget den lille bliver derinde ❤️ jeg har jo PCO, er overvægtig og har fået at vide det kan tage mig op til 1 år at blive gravid. Men så skete det i 1. Cyklus ;)

Forresten vil jeg bare fortælle at, jeg er blevet gravid uden at have fået en eneste positiv ÆL test. Trods jeg testede i 7 dage 2x dagligt, ramte jeg aldrig med tests. Så hold modet oppe, trods I ikke får en positiv test. Her lykkes det uden ÆL test.

Held og lykke!! Håber der kommer nogle aprilmødre til terminsgruppen. ❤️

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testdag for mig i dag! Bragende negativ test :( Afventer mens.

Øv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber jeg kommer sidst på måneden. Starter jagten efter ÆL med ÆL test imorgen. Så må vi se om jeg overhovedet har ÆL. Hvis jeg er rigtig uheldig, når vi over i september inden jeg kan teste...

Ellers afventer jeg blot at skulle ned i lægehuset her d. 29...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Test dag 10/8

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber jeg kommer sidst på måneden. Starter jagten efter ÆL med ÆL test imorgen. Så må vi se om jeg overhovedet har ÆL. Hvis jeg er rigtig uheldig, når vi over i september inden jeg kan teste...

Ellers afventer jeg blot at skulle ned i lægehuset her d. 29...

Håber for dig det lykkes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhuuu noget tyder på min app har ret med min ægl prognose som ligger i disse dage. 2 - 9 august. Og den 6. skulle være selve æglsdag. Har lige taget denne ægl test som tyder på det er på vej til at blive positiv. Jeg har dog ikke de samme symptomer som sidst mdr... Så der må hellere hygges i dag og de kommende dage. :-)

Hvilken app bruger du, jeg har også en rigtig fin app, og synes faktisk den passe med det hele!! Men så er jeg kommet til at kigge div. Hjemmesider med ægløsningberegner, og der er lidt forskydninger, men næsten samme dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken app bruger du, jeg har også en rigtig fin app, og synes faktisk den passe med det hele!! Men så er jeg kommet til at kigge div. Hjemmesider med ægløsningberegner, og der er lidt forskydninger, men næsten samme dage

 

Jeg bruger womanlog, og den siger at jeg stadig er frugtbar ca 4 dage efter den har meldt ægløsning - det synes jeg er lidt mærkeligt, da det vel højst burde være 24 timer efter ægget har løsnet sig. 

 

Og btw Carina 29 og efternøgler - jeg synes virkelig det er en sød stavefejl du har i dit navn  :wub Efternøgler - er det nøgler man først finder efter man skulle have brugt dem?  :chin:  :lol

Babydust til alle jer, som snart skal teste, og til dem, som får brug for det til næste cyklus  :bd  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde i dag testdag. Desværre med negativt resultat.

 

Held og lykke til resten af testpigerne  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde i dag testdag. Desværre med negativt resultat.

Held og lykke til resten af testpigerne :)

Øv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber for dig det lykkes

Tak :) Der er noget der tyder på at jagten skal indledes allerede i dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en del murren i maven idag.

Men skal først have mens i næste uge. Så lige nu synes jeg at der er langt til testdag i næste uge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER