Guest

Svamp eller Raynauds syndrom?

9 indlæg i dette emne

Piger hjælp!

Når jeg har ammet Adam, prikker det efterfølgende i det øverste af brystet og efter to minutter bliver brystvorten helt hvid. I løbet af fem minutter er den tilbage til normal lyserød farve, men prikkeriet bliver ved. Det står faktisk på det meste af tiden. Og så er mine brystvorter konstant hårde og meget ømme! Øv

Indtil i går var jeg sikker på at det var svamp - hvid brystvorte + stikken/prikken i brystet = svamp, ik'?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Følger lige med. Døjer nemlig med nøjagtig det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville hive fat i læge eller sundhedsplejerske - de kan helt sikkert hjælpe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville hive fat i læge eller sundhedsplejerske - de kan helt sikkert hjælpe :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ammenet.dk eller ammenet på facebook kan helt sikkert hjælpe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ammenet.dk eller ammenet på facebook kan helt sikkert hjælpe!

Tak for fiffet, jeg har nu taget kontakt til en af ammerådgiverne fra ammenet

Skruk: Jeg skal nok lige skrive herinde når jeg er blevet klogere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følger lige med. Døjer nemlig med nøjagtig det samme.

Ammerådgiveren fra ammenet mente også at der var tale om Raynauds. Som yderligere info til hende (fordi jeg først har tænkt over det efterfølgende) skrev jeg at amningen gør mere og mere ondt, jo længere Adam har suttet, og at hans suttetelnik ikke er problemet for den er tjekket af en del sundhedspersonale efterhånden.

Hun skriver at varme før og efter amningen kan hjælpe og ellers findes der medicinsk behandling som kan fås mens man ammer. Hvis du skal til lægen med problemet, er det en god idé at medbringe artikler om Raynauds, for få læger kender til det. Gerne fra medicinske kilder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ammerådgiveren fra ammenet mente også at der var tale om Raynauds. Som yderligere info til hende (fordi jeg først har tænkt over det efterfølgende) skrev jeg at amningen gør mere og mere ondt, jo længere Adam har suttet, og at hans suttetelnik ikke er problemet for den er tjekket af en del sundhedspersonale efterhånden.

Hun skriver at varme før og efter amningen kan hjælpe og ellers findes der medicinsk behandling som kan fås mens man ammer. Hvis du skal til lægen med problemet, er det en god idé at medbringe artikler om Raynauds, for få læger kender til det. Gerne fra medicinske kilder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ammerådgiveren fra ammenet mente også at der var tale om Raynauds. Som yderligere info til hende (fordi jeg først har tænkt over det efterfølgende) skrev jeg at amningen gør mere og mere ondt, jo længere Adam har suttet, og at hans suttetelnik ikke er problemet for den er tjekket af en del sundhedspersonale efterhånden.

Hun skriver at varme før og efter amningen kan hjælpe og ellers findes der medicinsk behandling som kan fås mens man ammer. Hvis du skal til lægen med problemet, er det en god idé at medbringe artikler om Raynauds, for få læger kender til det. Gerne fra medicinske kilder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER