Louisea

Blødning

7 indlæg i dette emne

Har lige oplevet at bløde..

 

Ringede til Skejby, til sekretæriatet, de synes ikke det lyder alarmerende, er 37+6 i dag, og har en del plukveer.

 

Men hun sagde det skulle ikke blive ved med at bløde og det skulle gerne stoppe..

 

Så er både spændt og nervøs, for tænk hvis noget er galt.. Og min kærestes mormor er død i dag, så han er ikke hjemme lige nu :-( Vi har haft rimelig travlt med både flytning, og hans mormor har været indlagt, nogle ting har fyldt psykisk også, så har haft nok at tænke på, plus varmen! Og frem og tilbage og sorg på hospitalet..

 

Sikke en dag...

 

Baby er rimelig aktiv og JM besøget gik fint i går, hun sagde at min beskrivelse af mit udflåd godt kunne være slimproppen der er ved at løsne sig. I går aftes havde jeg det som om jeg skulle have rigtige veer, men de gik i sig selv og har ikke set skyggen af dem siden.

 

Lige nu er jeg bare nervøs for om noget ender galt, og hvad der mon sker i min krop..

 

Er dog lettet over at drengen sparker og møver sig rundt i maven så jeg er ved at falde til siden her i sofaen..

 

Bare der ikke er noget galt!! Har født to gange før, men aldrig startet ud med at bløde.. Så derfor tænker jeg åh åh..

 

Kryds fingre for at det er fødsel og alt er OK..! Har haft to plukveer imens jeg har skrevet dette, og de har kunne mærkes om i ryggen som små veer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tænker at det trækker op til fødsel - og så længe det ikke er alt for voldsom blødning så kan det jo sagtens være helt normalt.

 

Spændende spændende om den første augustbaby kommer i Juli

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er rimelig spændende.. Især fordi vi i går talte om at der bliver taget et liv og givet et liv.. Stakkels min kæreste, han har brugt hele dagen på hospitalet og kommer hjem og skal nok afsted igen.. Men sådan er det jo, han kan lige så godt vænne sig til at han ikke får lov at slappe af :P

 

Har lige ringet ind igen da det ikke er stoppet, det minder lidt om mens med lidt klumper i (undskyld detaljerne), men hun mente det kunne være slimprop, selvom jeg ikke synes der er meget slim over det.. Men jeg synes plukveerne bliver hårdere og hårdere så ja der kunne godt være optakt til fødsel!

 

For hulen da nogle spændinger, de plukveer/ begyndende veer kan give. Og jeg er 3. gangs fødende, føler mig helt som en nybegynder :-O

Det er også 10 år siden jeg fødte sidst, er dog "kun" 30 år, så burde ikke føle mig gammel.. LOL

 

Hun var sød at forklare at man ved blødning kiggede efter om maven er hård hele tiden og gør ondt, for det er noget med moderkagen man er obs på ved blødning. Men jeg har ikke ondt og min mave spænder kun op ved plukveer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen grund til at undskylde - spurgte jo til dels selv, og er ikke sart.

 

Dejligt at de kan berolige dig med at blødningen ikke betyder noget når maven har det godt, for ja det kan jo være et problem med moderkagen, men efter hvad jeg har hørt, så gør det meget meget ondt. Veer holder i det mindste pause indimellem.

 

Krydser fingre for at alt går som det skal, og at du bare er kommet i gang lidt forud for planen.

Synes forresten tanken om et liv taget og et givet er rigtig god, det kan give lidt mening når man har mistet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Veerne forsvandt, der var ellers godt niven i plukveerne, men de gik i sig selv. Har fået at vide at det godt kan snyde op til fødsel..

 

Så vi venter spændt :-)))

 

I går havde jeg næsten plukveer overhovedet, stilhed før stormen, men håber han kommer ud EFTER begravelsen, det vil passe lidt bedre ind med livet, men han er selvfølgelig altid velkommen :-)

 

Jeg havde en del energi i går, i dag har jeg indtil videre bare lyst til at flade ud, men alt det er jo ganske normalt. Lider også af pollen allergi, så det kan også sagtens spille ind.

 

1 uge og 6 dage til termin <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi, ja det err sjovt som det kan skifte. Men du har jo heller ikke lang tid tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går havde jeg igen falske veer, havde dem pænt over to timers tid og tænkte at nu er det nok nu, men så gik de i sig igen..

 

Bandit :-)))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER