Ema

Tudefjæs

10 indlæg i dette emne

Altså hold nu op, hvor kan jeg efterhånden tude over ingenting.

Troede det kun var noget der hørte graviditeten til, men åbenbart ikke.

Har bare aldrig været sådan en der tuder over alt muligt, listen over fx film jeg har grædt over inden jeg blev gravid kan nok tælles på en hånd, men nu tuder jeg sgu over ALT, lige fra reklamer til åndssvage serier.

Kan det stadig være hormoner eller må jeg bare indse at jeg er blevet total tudefjæs og bevæbne mig med vandfast mascara og lommeklude resten af mine dage?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså jeg fødte første gang for 3 år siden og jeg har helt klart nemmere til tårer end før jeg fødte så for mit vedkommende er det nok bare sådan det er nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tuder bare jeg tænker på H. C. Andersens tekst: 'Døende barn".... HVER gang....

Og mange andre gange:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storm er 9 mdr., og jeg tuder stadig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, det var jo ikke det jeg ville høre, de damer...

Nå, det lyder jo til at der ikke er andet at gøre end at leve med det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Altså hold nu op, hvor kan jeg efterhånden tude over ingenting.

Troede det kun var noget der hørte graviditeten til, men åbenbart ikke.

Har bare aldrig været sådan en der tuder over alt muligt, listen over fx film jeg har grædt over inden jeg blev gravid kan nok tælles på en hånd, men nu tuder jeg sgu over ALT, lige fra reklamer til åndssvage serier.

Kan det stadig være hormoner eller må jeg bare indse at jeg er blevet total tudefjæs og bevæbne mig med vandfast mascara og lommeklude resten af mine dage?

Min datter er to år og jeg kan stadig tude over en masse. Og så kan jeg af stolthed eller bare jeg kigger på hende få tårer i øjenene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må desværre tilslutte mig mængden, sorry! :rolleyes

Jeg var lidt af et tudefjæs før også, men det er altså blevet meget værre efter jeg er blevet mor. Jeg tuder også over ingenting, og nogle gange bare fordi kærligheden eller stoltheden til ens barn overvælder mig. Det kan også være jeg kigger på Lise hygger sig med sin far, så tuder jeg - og ellers reklamer, film, bøger, nyheder og nogle gange musik.

Jeg tudede også da jeg skulle overrække eksamensbevis til mine 9. klasses elever og sige farvel :rolleyes puh hvor pinligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror simpelthen, at der er noget grundlæggende, som ændrer sig i os, når vi bliver mødre. Min datter er nu små 8 mdr. og jeg har i hvert fald også langt lettere til tårer nu, hvilket slet ikke var tilfældet under graviditeten. Måske er det empatien som stiger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tuder også

Især hver gang jeg hører en sørgelig sang. Især ned nik og Jay. Det er altså helt åndssvagt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER