Evaha87

facebook

7 indlæg i dette emne

Ville nogen af jer være interesseret i at vi kunne følge hinanden på facebook? Vi kunne evt. lave en lukket gruppe. Jeg ved bare at jeg er mere aktiv på facebook end jeg er her og jeg ville gerne kunne følge jer og jeres smukke børn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ikke så god til grupper på fb :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For mig behøver det ikke være en gruppe men vil gerne være med hvis det er. Ellers kan I tilføje mig som ven - hedder Lone Berthou Engelhardt derinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Eva Adalbjarnardóttir

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville nogen af jer være interesseret i at vi kunne følge hinanden på facebook? Vi kunne evt. lave en lukket gruppe. Jeg ved bare at jeg er mere aktiv på facebook end jeg er her og jeg ville gerne kunne følge jer og jeres smukke børn :)

God ide eva. jeg er gerne med. Nu hvor min skønne pige er snart tre uger gammel er der ikke så meget tid til at kigge med her, så fb blir også tjekket oftere for mit vedkommende;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil da også gerne være med på fb. Denne gruppe bliver vel også lavet om til en mødregruppe efter juli?!

 

Har lige tilføjet dig som ven på fb Eva. :) Opretter du gruppen?

 

Skulle du ikke sættes i gang i dag? :bd :stork :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt oprette en, skal bare lige finde tid foran computeren som er lidt svært med sådan en lille guldklump som ikke rigtig gider at sove om natten så jeg bruger dagene til at sove... men skal nok sige til når jeg har oprettet den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER