Mamasan

Hvordan gør I jer bikiniklar?

10 indlæg i dette emne

Nå.. Jeg skulle jo på stranden, og fordi jeg ikke har barberet eller vokset i noget skulle jeg jo til det. Men..HOLD NU OP! Hvor er det altså svært med en bold i vejen, jeg blev helt træt og forpustet, så jeg ville høre, hvad I andre gør når I skal gøre jer klar? Får I det gjort hos andre eller kan I stadig selv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan lige nøjagtig stadig selv, men det varer ikke længe før jeg ikke længere kan "se" dernede. Sidst med min datter måtte jeg barbere mig forneden i blinde, jeg satte mig på knæ med spredte ben på gulvet i bruseren og så følte jeg mig ellers frem. Jeg er sikker på jeg havde en del "helligdagspletter", men det gik an :P :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jeg kan virkelig ikke huske hvordan jeg gjorde med min datter, men der var jeg også hvertfald ti kilo lettere. Måtte grine af mig selv igår, når jeg prøvede at løfte i maven så jeg kunne komme til. Det kunne være jeg skulle betale mig fra det, hvis det holder ca. 3 uger, er det vel kun en-to gange man skal have det gjort..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Benene ordner jeg med en epilator, det har jeg heldigvis ikke de store problemer med og det holder ret længe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lægger et spejl på gulvet og sætter mig Eks på hug eller anden stilling når jeg ordner i badet. På den måde kan jeg se ALT hvad der skal ses ;-)

Håber det giver mening

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan har i andre det med at vise jeres kroppe frem? Har SÅ svært ved mine strækmærker :-(

Der er INGEN i min omgangskreds eller familie der har strækmærker så tænker at det nok er derfor jeg er ekstra opmærksom på dem :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan har i andre det med at vise jeres kroppe frem? Har SÅ svært ved mine strækmærker :-(

Der er INGEN i min omgangskreds eller familie der har strækmærker så tænker at det nok er derfor jeg er ekstra opmærksom på dem :-(

(Beklager kvaliteten af billedet men det kan da stadig ses trods de manglende evner som fotograf :-) )

post-8675-0-01841500-1405789841_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde det er jo ingenting, det du har! :kram din mave ser helt fin ud og det ligner mest af alt bare liggemærker fra lagenet.

Mange af de strækmærker jeg har haft set hos folk var ildrøde brede tigerstriber (når de stadig er nye - så blegner de med tiden), og selv når man ser dem tænker man ikke dårligt om personen - blot at de har været gravide og uheldige ift strækmærker. Men det er jo blot et bevis på det smukke liv du bærer og det skal man altså ikke skamme sig over :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da i øvrigt smart med spejlet på gulvet! Det har jeg slet ikke tænkt på, det må jeg lige eksperimentere med næste gang! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke problemer med at "vise mig frem", men jeg er heller ikke en af de store piger. Jeg har taget ni kilo på, og vejer nu lige under 64 kilo og har indtil videre sluppet for strækmærker.

Men som Mette siger, så er det "ingenting" du har, i forhold til mange andre der har store striber ned af maven. Selvom du nok ser dem som ret store dem du har, kan jeg næsten ikke se dem på billedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER