Guest Felixmor

Ferie og læge

4 indlæg i dette emne

Jeg er på ferie og har 2 timers kørsel hjem. Jeg har ikke sovet i nat fordi jeg har skulle tisse konstant og det fortsætter her til morgen. Jeg er ret sikker på jeg har blærebetændelse men er man nød til at vente på lægevagten åbner for at få det tjekket?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du vil altid kunne ringe til vagtlægen døgnet rundt? Men nu har din egen læge jo åben :) afhængig af hvor striks din læge er, kan han/hun måske overtales til, at ville udskrive antibiotika til dig, til det nærmeste apotek, og du så kommer med kontrol urin ved endt behandling, med mindre du ikke mærker effekt af antibiotikaen.

God bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ring til en læge i byen, sig du er gravid og tror du har blærebetændelse, om de ikke lige vil tjekke, det kunne jeg altså ikke forestille mig de sagde nej til.. Har på et tidspunkt været i sommerhus, hvor jeg fik halsbetændelse, der ringede jeg bare til en tilfældig læge og fik dem til at pode mig, intet problem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tog hjem i går aftes før tid og har snakket med egen læge i dag. Skal bare komme med en prøve og ringe efter svar i morgen tidligt.

Grunden til at jeg har udskudt det er, at jeg sidste gang døjede med streptokokker B og derfor vil jeg gerne have egen læge til at undersøge det ordentlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER