Stinelee

Ny pige i gruppen:)

5 indlæg i dette emne

Hej allesammen:)

Først, tillykke med jeres graviditeter - det er jo bare fantastisk:)

Mit navn er Stine og jeg er ny i dette forum og på denne hjemmeside. Jeg har savnet lidt udveksling af erfaringer mht. til min graviditet da jeg er 1. gangsgravid så jeg glæder mig rigtig meget til at skrive sammen med jer.

Får I dyrket nok motion? Går 5 km 2-3 gang om ugen og prøver så vidt muligt at svømme hver anden uge.

Jeg har en times transportstid på arbejde hver vej, så det er svært at finde tiden. Har købt en graviditetsyoga-dvd. Er der nogen af jer der har dyrket graviditetsyoga eller har andre anbefalinger?

Mange glade hilsener

Stine

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Stine,

Velkommen til.. dejligt at se et nyt ansigt :)

Jeg får ikke rørt mig nok.. så jeg prøver at blive bedre til det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Stine :P

Velkommen til..

Jeg går til zumba to gange i ugen, og så går jeg nogle ture.. Men det blvier overhovedet ikke til så meget :8: som før jeg blev gravid.. Men bare det at vi rører os lidt, så er det jo fint..

Iben

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej hej, og velkommen til. Jeg får absolut ikke rørt mig nok og det har jeg konstant dårlig samvittighed over. Jeg cykler et par gange om ugen når jeg skal på uni, men ellers er det ikke det vilde. Har svært ved at finde tiden og motivationen. Dog har jeg mere energi nu end jeg havde de første 3 måneder, så har netop lavet en aftale med mig selv om at nu skal det støvede fitnesskort altså i brug.. Men har vidst ikke taget så meget på endnu, men det kan jo pludselig gå hurtigt hvis jeg bliver ved på den her måde:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til. Jeg får heller ikke dyrket noget motion. Er endelig ved at kommeovenpå efter kvalme og opkast (kaster dog stadig i op om morgenen).

Jeg går de fleste dage om morgenen og eftermiddagen, når pigerne skal hentes/afleveres, så det blir til 4 km de fleste dage. Når jeg får det helt godt, vil jeg gerne gå til aquaspinning. Og når vejret blir godt, tror jeg jeg vil købe en ny cykel, så jeg kan få cyklet nogle lange ture, de dage der ikke er spinning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER