girly1988

Navne til jeres guldklumper :-)

43 indlæg i dette emne

Leonora går flot sammen med fillippa ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det giver god mening :)

Uh, ved ikke om jeg vil offentliggøre det :rolleyes Vi holdt jo Filippa hemmeligt, men vi kan selvfølgelig lade være at afsløre beslutningen ;) :chin:

Navnet er Leonora :kuller

Går det sammen med Filippa? :chin:

Shhh.. Vi siger det ikke til nogen ;)

Det er da så flot :loveshower Og klinger da rigtig godt med Filippa :kuller Havde I valgt Filippas navn før I mødte hende?

Det er så svært med navne <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det ved jeg - det er meget hemmeligt herinde :D

Tak, piger :) Det vokser på mig, det navn. Håber manden også kommer til at synes meget om det.

Øver mig i at sige det og synes nogle gange jeg snubler i udtalen, men måske det går væk med øvelsen?

Vi havde Filippa og et andet navn, som jeg endte med at måtte vælge imellem. Filippa havde vi haft længe, så der var ingen tvivl :kuller

Meget svært!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lidt pudsigt det der med navne. Vi havde på vores pigeliste Anna, Christine, Kirstine, Sofie, Clara og som favorit Mathilde. - Da vi så havde været til MD scanning og fik at vide det var en lille pige - sidder vi i bilen og snakker på vej fra Skejby, at det er fantastisk at det er en sund og rask pige vi venter os, men det var bare ikke en Mathilde - og heller ikke nogle af de andre navne. Manden siger så hvad med Søs eller Mette, øh dem var jeg ikke klar på, jeg forslår så Lisa, nej det synes han ikke, bom bom stilhed - så kigger vi på hinanden og siger nærmest samtidig Mie :kuller og nu kan hun ikke være andet end vores elskede lille Mie Mosle Mus :loveshower  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lidt pudsigt det der med navne. Vi havde på vores pigeliste Anna, Christine, Kirstine, Sofie, Clara og som favorit Mathilde. - Da vi så havde været til MD scanning og fik at vide det var en lille pige - sidder vi i bilen og snakker på vej fra Skejby, at det er fantastisk at det er en sund og rask pige vi venter os, men det var bare ikke en Mathilde - og heller ikke nogle af de andre navne. Manden siger så hvad med Søs eller Mette, øh dem var jeg ikke klar på, jeg forslår så Lisa, nej det synes han ikke, bom bom stilhed - så kigger vi på hinanden og siger nærmest samtidig Mie :kuller og nu kan hun ikke være andet end vores elskede lille Mie Mosle Mus :loveshower  :7himmel

Det er pudsigt :)

Skønt I har fundet NAVNET! Sådan havde vi det også med Filippa og sådan vil jeg gerne have det igen. Godt der er 3 måneder+ endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden er sikker på, at det skal være Mikkel.. Og har alle dage sagt, at fik han en dreng, så blev det Mikkel! Hverken pigerne eller jeg er for det navn ;) Vi havde ellers talt Liam, Tristan og Zander sidste gang, men Liam er nu et ret populært navn- og manden kan ikke lide Zander alligevel.. Og Tristan er stadig in game.. Jeg er ved at lure, hvordan jeg med kvindelist får sneget Milas ind af bagdøren, så manden falder for det :whistling

Af pigenavne havde vi talt Melanie eller Vanessa :)

Som jeg skrev i et andet indlæg, så her vi ikke lavet liste og kun talt ganske lidt om navne, men vi fandt først navnet til M. Da hun var 5 dage gammel :) Men det kendte vi jo heller ikke kønnet ;)

Vi kommer ikke til at beslutte spor før vi har den lille i armene, det ved jeg ;) Men derfor overveje jeg stadig snedige taktikker, så manden falder for nogle af mine foretrukne navne :P

Hvad med Mikas? Så er der lidt Mikkel og Milas blandet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med Mikas? Så er der lidt Mikkel og Milas blandet ;)

:loveshower Det var da en super mulighed :glad Det er gemt :)

Tak :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej.. Milan er da også sødt :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej.. Milan er da også sødt :kuller

 

Jeg kom så til at tænke på fodbold, da jeg læste det :lol (AC Milan)

 

Sorry :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom så til at tænke på fodbold, da jeg læste det :lol (AC Milan)

Sorry :blush

:kiss

Det har jeg også selv gjort førhen :P

Jeg SKAL jo bare have fundet et navn der kan hamle op med mandens favorit, Mikkel ;) :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget nyt hos nogle angående navne? De fleste af jer har det godt nok på plads :super

 

Vi er ikke kommet videre :rolleyes Får slet ikke talt om det, så tvivler på at vi når at finde et til, så vi har noget at vælge imellem. Mon hun bare ender med at hedde det udvalgte...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Absolut ikke :rolleyes

En samtale om navne hos os:

Manden: Det er en Mikkel..

Mig: Øhh.. nej, det har jeg også sagt! Kan du huske ham der på McDonald, du ved ham der den bøvede- HAN hed Mikkel.. Og sådan er mit barn ikke!

Manden: Jeg er sikker på, at er en Mikkel.

(Generelt så forsøger jeg at pege på de lidt anderledes Mikkel'er jeg render ind i, så manden også får en dårlig association til navnet :whistling :badgirl )

Anden samtale om navne:

Vi sidder og se tv og der er naturligt forskellige navne.

Mig: Ejjjj.. Skat.. Det skal da være en Dominik :wub Eller måske en Elliot...

Manden: NEJ! Mikkel!

Mig: Ej skat.. Du kan godt glemme det! Har du overvejet, hvor godt det lyder at kalde på M. Og Milan/Milas? :kuller

Manden: (dybt suk) vi bliver aldrig enige :D

Vi er dog ret enige om, at vi har navnet på plads når den lille er en uges tid- det havde vi sidste gang :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha åh Ønskebebs - han er en hård forhandler må man sige - er sikker på når han kommer i nok skal finde et fint kompromis  :kiss

 

Ja her skal hun stadigvæk hedde Mie vores mellemnavn (oprindeligt min morfars efternavn og mit mellemnavn da jeg var barn) og vores efternavn (oprindeligt faderens efternavn)  :kuller  hun kan simpelthen ikke hedde andet - der hænger selv træbogstaver på hendes værelsesdør - dem havde mormor så fint købt 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg snigløber ham, gør jeg! Bare vent.. Et bagholdsangreb når han sidder med svesken i armene, også slår jeg til... Sådan gjorde han med M. :P :D

Så skal jeg jo så bare blive enig med mig selv om, hvilket navn jeg foretrækker.. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg snigløber ham, gør jeg! Bare vent.. Et bagholdsangreb når han sidder med svesken i armene, også slår jeg til... Sådan gjorde han med M. :P :D

Så skal jeg jo så bare blive enig med mig selv om, hvilket navn jeg foretrækker.. :P

Haha genialt  :bunny  glæder mig til at hører hvad det ender med og hvad du selv synes er finest 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder fast i Tobias indtil videre....:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder fast i Tobias indtil videre....:-)

Vi havde også Tobias i tankerne sidste gang :) Det er så fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej.. Milan er da også sødt :kuller

Og han er en lille Milan :loveshower :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER