girly1988

Køb til baby :-)

131 indlæg i dette emne

De slider slet ikke på tøjet i den størrelse der :) Det er først når de kommer i 74-80 vil jeg sige, nok endda allermest fra 86 :) De små str. Vi har fra M. Kan man knap se er brugte ved meget af det :)

Tænkte også mere på grimme pletter pga. uheld med gylp/lort når nu de er hvide - men tak  :kiss haha ingen tvivl om at hvis(okay når) vi skal have en lillebror/søster så er der rigeligt med tøj i mini størrelse. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tænkte også mere på grimme pletter pga. uheld med gylp/lort når nu de er hvide - men tak :kiss haha ingen tvivl om at hvis(okay når) vi skal have en lillebror/søster så er der rigeligt med tøj i mini størrelse.

Ahh.. Der har vi været ret forskånede :) Men man ved aldrig, om det er slut denne gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det eskalere når både mormor, farmor, og mor alle har købt til hende - men for fanden har jo prøvet at forklare mig mor og svigermor at jeg selv har købt tøj - at vi har rigeligt i de små størrelser og at jeg simpelthen selv ville have styr på at have 10 stk. så jeg havde til hvis hun nu gylper meget mv. - at de to så ikke hører hvad man siger og så komme nu (3 uger før termin) og har købt små størrelser til mig er ja lidt træls. 

 

SÅ fortæller jeg svigermor at jeg har RIGELIGT i str. 56 nu - nåh om vi hellere vi have i str 50 - nej tak ingenting i str. 50 tak - str. 62 og helst faktisk 68 og op da vi har meget tøj der også. 

 

Tør da ikke sidde og vente på om de måske muligvis kunne finde på at købe til os - når de allerede har købt de fleste af de store og dyre ting - regnede faktisk med tøj så var det jeg selv skulle ordne. 

 

Ej lyder utaknemmelig og det er jeg slet slet ikke - det meste er i hvid/creme så kan det jo altid gemmes hvis der kommer en lillebror/lillesøster og så er det måske heller ikke helt så slidt?

Det er da os lidt træls hvis du har sagt i ikke mangler pt. I en bestemt str...men omvendt man ved jo ikke hvad baby der kommer ud til en ;-)

Min mor spørger af og til hvad vi mangler, hun synes jo vi har købt alting selv....og selv synes jeg der er flere ting vi godt kan bruge...så jeg er liiidt træt af hun ikk bar selv kan være lidt kreativ og finde noget lækkert i en butik eller noget...da jeg har sagt vi ikk har et stort lager af tøj osv...men nu kommer hun i morgen og ser hvad jeg har i skufferne, så håber jeg at slippe for at sku fortælle hva vi evt. Mangler og hun så overrasker når han kommer ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag blev jeg helt klar til fødslen - fik endelig købt mig en lang, blød, bomuldsskjorte med knapper til fødslen - når man nu selv skal have tøj med til det. er da rart nok ikke at være nøgen konstant det kan jo blive en langtrukken affære.

 

Mormor købte en fin julekugle til lillepigen i lyseblå med Peter Plys og hans venner i snevejr - jeg elsker plys og venner og julepynt og sådan en lille prinsesse med juletossede forældre skal da have en fin lille samling i løbet af sin barndom til at tage med sig når hun flytter hjemmefra - og mormor ville med glæde sponsorerer det første stykke  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg købt en varmepude . Så nu kan veerne bare komme an!! - eller noget ;)

Ville egentlig bare have købt en varme-dunk, men det var ikke til at opdrive nogen steder... Så den blev elektronisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg købt en varmepude . Så nu kan veerne bare komme an!! - eller noget ;)

Ville egentlig bare have købt en varme-dunk, men det var ikke til at opdrive nogen steder... Så den blev elektronisk.

Tror du bliver glad for en elektrisk på sigt - min er skøn og elsker at kunne bruge den til nakke og skuldre også - men forstår godt at en varmedunk ville være nemmere ifht at håndører rundt.

Og veer I er velkomne i Århus bare kom til os ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER