girly1988

Køb til baby :-)

131 indlæg i dette emne

Vi har købt en ordenligt stak numsehåndklæder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Smart med numsehåndklæder det gavde jeg aldrig overvejet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var lige forbi Babysams udsalg og nu er der købt badekar, 3 lagener til tremmesengen samt puslepude til vores lille prinsesse :loveshower

 

Og på søde Snublefods råd om tilbud på Neonate babyalarm har jeg også lige fået købt den i dag  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har næsten ikke fået købt noget endnu :D haha

 

Var på holly's lagersalg og købte 4 stofbleer og 3 bodyer. Thats it.

Mangler forskellige ting, men har ikke travlt endnu... Har ikke engang lavet en list over de ting vi burde have endnu. Jeg regner med vi finder ud af det stille og roligt her i løbet af november måned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt d-dråber til lillesøster :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der købt Stokke trip trap stol til lillepigen, inklusiv babyindsats og hynde (samlet tilbud) - sponsoreret af kommende mormor og bonus bedstefar :loveshower 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik købt et flexibad med babyindsats i søndags og i morgen skal et hoved halefad i hus :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der købt Stokke trip trap stol til lillepigen, inklusiv babyindsats og hynde (samlet tilbud) - sponsoreret af kommende mormor og bonus bedstefar :loveshower

Dejligt! Sys den babyindsats er smart :) Hvor er tilbuddet købt og til hvilken pris ?

Troede faktisk hynden var inkluderet i selve babyinsatsen... !?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt! Sys den babyindsats er smart :) Hvor er tilbuddet købt og til hvilken pris ?

Troede faktisk hynden var inkluderet i selve babyinsatsen... !?!

 

Hynden er ikke inkluderet til babyindsatsen - det er babyindsats fra 6 mdr. - newborn indsatsen har vi en vi kan låne af, og der mener jeg at hynden er inkluderet. 

 

Det var i Ønskebørn til 1695 - men tilbudet var kun til og med igår - det var ikke vildt meget vi sparede (400 kr.) men det var da stadigvæk lidt  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåhh ... Så var det newborn indsatsen, jeg mente :) ... Vi købte selve tripp trapp stolen i babysam denne uge til 999,-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåhh ... Så var det newborn indsatsen, jeg mente :) ... Vi købte selve tripp trapp stolen i babysam denne uge til 999,-

 

Det var det jeg kunne gætte - men alle dem jeg kender der har haft en har været super glad for den - og jeg glæder mig også til at få den og benytte den. synes desværre aldrig at newborn indsatsen kommer på tilbud, er ihvertfald ikke faldet over det endnu 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en ordenligt stak numsehåndklæder i Jysk - det er bare de små "gæstehåndklæder" ... du ved dem, som er en tand mindre end dem, man har hængende på badeværelset ved vasken...

 

Til dem af jer der overvejer små håndklæder i stedet for stofbleer, så skulle det være rigtig billigt i IKEA (hvis I altså bor i nærheden af en) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til dem af jer der overvejer små håndklæder i stedet for stofbleer, så skulle det være rigtig billigt i IKEA (hvis I altså bor i nærheden af en) ;)

2 eller er det 3 kr :) De fås så kun i hvide :) Men jeg kender en del der har været glade for den løsning, jeg foretrækker dog selv bleer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad mener i om tisseunderlag er det nødvendigt eller hvad? Sys vi hører forskellige holdninger så jeg er i tvivl...havde ellers tænkt at købe et par stykker...hmm...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad mener i om tisseunderlag er det nødvendigt eller hvad? Sys vi hører forskellige holdninger så jeg er i tvivl...havde ellers tænkt at købe et par stykker...hmm...

Det har ikke været bydende nødvendigt- vi har mest været glade for det for nyligt, hvor M. Kastede op ud over seng osv., det sammen med rullemadras reddede madrassen :)

Men når vi starter for alvor uden ble, så bliver vi nok glade for det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad mener i om tisseunderlag er det nødvendigt eller hvad? Sys vi hører forskellige holdninger så jeg er i tvivl...havde ellers tænkt at købe et par stykker...hmm...

Tja, det har reddet vores madrasser nogle gange, så vi har været glade for det. Men når det kommer til åndbarhed, så skulle det vidst ikke være så godt for barnet. Men synes aldrig min datter har virket generet eller sovet dårlig pga tisseunderlag.

Det er nok et valg du må gøre op med dig selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg fundet Newborn indsatsen til vores Stokke Trip Trap stol, aldrig brugt men til 400 kr. - skal ud og hente den imorgen  :loveshower

 

Så fik vores forkælede lille prinsesse alligevel stol med alt tilbehør af mormor og bonus bedstefar. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen af jer der har en liste over jeres køb? Synes endnu engang jeg har mistet mit overblik og ikke lige ved hvad vi mangler helt præcist...men ved os at vi ikke er klar til bettesfisens ankomst endnu :-) glæder mig til barsel,så jeg ka få styr på det hele...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen af jer der har en liste over jeres køb? Synes endnu engang jeg har mistet mit overblik og ikke lige ved hvad vi mangler helt præcist...men ved os at vi ikke er klar til bettesfisens ankomst endnu :-) glæder mig til barsel,så jeg ka få styr på det hele...

 

Jeg har et Excelark hvor jeg har skrevet op hvad jeg umiddelbart har tænkt vi skulle have købt, og har løbende opdateret - mest af alt også for at holde styr på budget og hvem vi har fået hvad ad - men aner ikke om den er relevant og om jeg overhovedet har fået alt med når jeg også er førstegangs mor 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg fundet Newborn indsatsen til vores Stokke Trip Trap stol, aldrig brugt men til 400 kr. - skal ud og hente den imorgen :loveshower

Så fik vores forkælede lille prinsesse alligevel stol med alt tilbehør af mormor og bonus bedstefar.

Hvor fint! :) Glæder mig også til at få vores. Tror det bliver godt, at han kan være med tilbords og samme højde som os. Mener også at have læst at man kan tage den af og bruge som en slags skråstol ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fint! :) Glæder mig også til at få vores. Tror det bliver godt, at han kan være med tilbords og samme højde som os. Mener også at have læst at man kan tage den af og bruge som en slags skråstol ??

 

Glæder mig også til at hente den imorgen - så skal vi (jeg) lige have samlet trip trap stolen men det kommer snart, mand begyndte i dag med at vi da måtte se at få hængt billeder og wallstickers op på hendes værelse så det bliver klar  :kuller  - glæder mig også sådan til at hun kan sidde med til bords hos os og være med når jeg står i køkkenet - har ikke nok bordplads til at hun ville kunne stå på en skråstol på bordet (og ej heller nerver)

 

Håber lidt den også kan bruges som skråstol, har ihvertfald ikke tænkt mig at investere i en hvis det kan undgåes. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen af jer der har en liste over jeres køb? Synes endnu engang jeg har mistet mit overblik og ikke lige ved hvad vi mangler helt præcist...men ved os at vi ikke er klar til bettesfisens ankomst endnu :-) glæder mig til barsel,så jeg ka få styr på det hele...

Hvis du har kataloget fra babysam ? Kan også læses online... Så er der på en af de første sider en okay-god afkrydsningsliste med hvad man skal have til baby ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig også til at hente den imorgen - så skal vi (jeg) lige have samlet trip trap stolen men det kommer snart, mand begyndte i dag med at vi da måtte se at få hængt billeder og wallstickers op på hendes værelse så det bliver klar :kuller - glæder mig også sådan til at hun kan sidde med til bords hos os og være med når jeg står i køkkenet - har ikke nok bordplads til at hun ville kunne stå på en skråstol på bordet (og ej heller nerver)

Håber lidt den også kan bruges som skråstol, har ihvertfald ikke tænkt mig at investere i en hvis det kan undgåes.

Vi invisterer heller ikke i en skråstol - ellers kan man jo altid bruge autostolen :)

Vi har samlet tripp trapp stolen .. Den er meget nem at samle, så det er ikke noget problem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi invisterer heller ikke i en skråstol - ellers kan man jo altid bruge autostolen :)

Vi har samlet tripp trapp stolen .. Den er meget nem at samle, så det er ikke noget problem.

Var også min tanke - regnede heller ikke med den var svær at samle - har bare ikke orket det endnu, har leget havemand for min søster blandt andet og det har krævet to dage på langs efterfølgende da jeg ikke har kunne gå næsten. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været ude og købe en ny- brugt barnevogn :) Den gamle vi har, egner sig kun som altan-vogn, så nu er jeg indehaver af en flot og særdeles velholdt Odder classic, med xtream stel. Er SÅ glad for den! Gav kun 3500kr. det var et røverkøb <3

 

Vi mangler stadig en del småting.. Har ikke overblikket endnu. Det regner jeg med at få her i november måned.

Næste projekt er at finde et væghængt puslebord, og en krybbe der kan kobles på vores sengestel så jeg kan sove sammen med baby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER