girly1988

Køb til baby :-)

131 indlæg i dette emne

Så har vi købt barnevogn i dag, en Odder Zip i Silver med sort kant, på sort X-dream stel med lufthjul på alufælge - og en sort lift til :loveshower myggenet, regnslag, barnevognsmadras + 2 lagner, og lift madras + 2 lagner. Også har jeg fået købt mig en ammepude med lilla og lyserøde blomster og ugler på.

Så blev der også købt sengerand og babyplejesæt med neglesaks, kamme, tandbørster mv. og 3 flotte wallstickers til værelset og en kommode til hendes værelse.  

 

Og manden har sagt god for den tremmeseng og det gardin jeg gerne vil have til lille Mies værelse så nu skal det bare købes :kuller

 

Og tror vi har fundet det badekar og den autostol vi gerne vil have - sikke det rykker nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har vi købt barnevogn i dag, en Odder Zip i Silver med sort kant, på sort X-dream stel med lufthjul på alufælge - og en sort lift til :loveshower myggenet, regnslag, barnevognsmadras + 2 lagner, og lift madras + 2 lagner. Også har jeg fået købt mig en ammepude med lilla og lyserøde blomster og ugler på.

Så blev der også købt sengerand og babyplejesæt med neglesaks, kamme, tandbørster mv. og 3 flotte wallstickers til værelset og en kommode til hendes værelse.

Og manden har sagt god for den tremmeseng og det gardin jeg gerne vil have til lille Mies værelse så nu skal det bare købes :kuller

Og tror vi har fundet det badekar og den autostol vi gerne vil have - sikke det rykker nu

Ikke for at være lyseslukker, men Odder zip har lige dumpet tænks test af barnevogne, fordi der var farlige kemikalier i stoffet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke for at være lyseslukker, men Odder zip har lige dumpet tænks test af barnevogne, fordi der var farlige kemikalier i stoffet.

Det er old news med de kemikalier ;) Jeg er sikker på, at da har fået rettet op på det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis som ønskebebs skriver så er de fejl fra tænk testen rettet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad vil I bruge til at lægge over puslepuden - stofble eller håndklæde ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte hvide stofbleer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom de nyindkøbte Happy lights op at hænge - er meget " happy" for dem ;)

Manden skulle lige vænne sig til dem, tror han i starten synes det var lidt af noget bras ( at samle især)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.

post-8145-0-94915100-1408393123_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er så fede overvejer selv at købe til lille pigens værelse - er i processen med at beslutte om det skal være regnbue farvet eller den med primær røde/lyserøde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er så fede overvejer selv at købe til lille pigens værelse - er i processen med at beslutte om det skal være regnbue farvet eller den med primær røde/lyserøde

Ja, man kan få dem i mange fine farver - svært at vælge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er nemlig svært at vælge må nok hellere hører mandens mening om

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået købt dette regnslag fra Sebra til ½ pris i Babysam

- Havde egentlig ikke planer om at starte med baby-indkøbene endnu, men nu faldte jeg lige over det :)

 

post-9361-0-26078000-1408688401_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi i dag fået købt tremmeseng og madras til denne sponsoreret af lillepigens farmor og farfar :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har vi købt Autostolen med Base til vores lille Pige - og besluttet at beholde vores nuværende elskede bil og få det til at fungere med den selvom den ikke er så stor, der skal blot sættes anhængertræk på - som vores søde mekaniker vil ordne for knap 4500 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har vi (næsten) købt den første ting til lillesøster. En fra min mg satte en kravlegård til salg: haps :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt med næsten første køb til lillesøster :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gode indkøb I har gjort...:)

Vi mangler kun at købe 1 ting nu og lidt plejeprodukter til baby ... Og babyværelset er også klar :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke køb til baby - men køb til mig ;)

Det er ved at knibe med at passe min jakke®

Og vil slet ikke kunne passe min vinterjakke, så har ny fået købt en mamalicous jakke - så nu kan vinteren godt komme :)

Indtil da må sommerjakken stå åben ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er gået lidt død herinde...men vi har fået købt en masse på det sidste...

Puslepude, lamper til værelse, helsemadras, ulddyne, mere brugt tøj, højstol, brugt duni duo, barnevognspude osv...

Idag har manden købt og samlet en kommode fra jysk :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik købt to bæreposer med let brugt/nyt babytøj for 200 kr af en bekendt og var i Bilka og udnytte deres tilbud på stofbleer og yderligere 30% tekstil rabat og fik mig 36 stofbleer for 220 kr :-D

Nåh jo og et sæt baby sengebetræk ræg også i vognen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt er købt hos os undtaget en kørepose til autostolen, som vi stadig mangler.

Men er i tvivl om jeg har nok tøj. Har stort set kun tøj i str 56! Så har jeg ca. 18-20 stofbleer, kan godt være jeg skal skaffe os lidt flere af dem ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige sorteret vores tøj og lagt i den nye kommode..(vasker det når jeg går på barsel)..og synes godt nok heller ikk vi har så meget som jeg følte vi havde da det lå i poser...men tænker lidt at man os får noget i gave osv...og ellers må manden lig afsted en omgang hvis noget vigtigt mangler...og så kan man jo os hurtigt bestille online hvis man finder ud af at man ik vil vaske hele tiden ;-)

Har selv 18 stofbleer, og overvejer os om det er helt nok...men igen butikkerne lukker jo ikk fordi vores bebser kommer til verden :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 50 stofbleer. 18 farvede til gylp og 32 hvide til det der kommer i den anden ende. Min mand er super hysterisk med hygiejne så ved der snildt kan være udskiftninger flere gange om dagen. Og for vi ikke skal være presset med vaske hver dag når vi ingen tørretumbler har så ville jeg hellere have dn del. Så kan de nussede også kasseres hvis de bliver det hurtigt. Og gylper hun lige så nemt som jeg kaster op så kommer der i rigelige mængder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt små håndklæder til numsen - altså til at lægge over puslepuden, så regner udelukkende med at vi skal bruge stofbleer til hovedet ... Vi hat også købt nogle farvede ... Men er spændt på om de farvede hurtig mister farven efter vask :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor har i købt numsehåndklæder? Det har jeg slet ikke tænkt på...hmm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER