Nebi

Er graviditeten gået i stå?

11 indlæg i dette emne

Hej

Min kæreste jeg har valgt at betale for en tidlige "tryghedsscanning", da jeg er meget nervøs for om der nu er liv derinde.

Vi var afsted til scanning i går, hvor jeg efter egen beregning skulle være i uge 7+4. På klinikken målte hun dog til, at jeg kun var 6+3 og vi så ingen hjerteblink. Jeg har nu fået en tid til en ekstra scanning på fredag, men kan næsten ikke vente. Den søde dame på klinikken fortalte, at det kan være pga, uregelmæssig menstruationscyklus eller den mindre glædelig nyhed, at min graviditet er gået. Hun kunne ikke sige hvad hun så på billedet, da det kun målte 0,560.

Jeg er nu mega nervøs for om graviditeten er gået i stå. Jeg har først i løbet af de sidste par dage begyndt at have svag kvalme og en smule svimmelhed. Jeg har andre symptomer som ømme bryster og øget sult.

Er der andre der har oplevet noget lignende? Hvis det passer at jeg kun er 6+3 i går, så har jeg testet positiv allerede ved 3+3.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg testede positiv med min datter ved 3+3! En flot positiv test :)

Man bliver super nervøs ved sådan en besked.. Men der er INGEN grund til at være nervøs :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er simpelthen ikke til at sige... Jeg var til scanning 5+2 og han sagde, at fra 7+ ville man kunne se hjerteblink. Det saa vi og vi fik Noah ud af det.

 

Symptomer kan svinge, men jeg kan fortaelle, at jeg tror, jeg var gravid i sidste cyklus og at det gik til. Det er ok, for vi havde ikke planlagt det. Jeg testede ikke positivt, men gik paent meget over tid og havde symptomer. De forsvandt HELT fra den ene dag til den anden og jeg foelte mig paa en eller anden maade tom... men man behover bare ikke have symptomer for at vaere gravid... 

 

Jeg haaber paa det bedste for jer  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan gå begge veje, det er ikke til at vide, men jeg krydser alt hvad jeg kan for dig at næste skanning viser et fint lille hjerteblink! :goodluck :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med Noah lagde jeg mig forresten ned og slappede af med kaerligt fokus og omsorg for den lille spire derinde. Det kan jeg anbefale  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det bedste <3 jeg har selv testet pos 3+2 ved alle mine, så den del kan godt passe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres indlæg. Jeg var til 2. Scanning i fredags og hun kunne desværre ikke mere end ved den 1. Scanning :(

Nu har jeg fået foretaget en indvendig scanning på sygehuset og der kunne lægen heller ikke gøre os meget klogere. Lægen kunne ganske enkelt ikke sige om graviditeten er gået i stå eller ej. Nu har jeg fået taget en blodprøve og skal have taget en mere i morgen. I morgen eftermiddag får vi forhåbentlig en melding på, om HCG niveauet stiger som det skal og hvad der så skal ske. Så vi håber på positive svar i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram håber det bedste!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Krydser fingre for jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik der med blodprøven og det hele?

Har idag været udsat for det samme. To finde blommesæk er som hun i Aalborg syntes så tomme ud. Hmmm.

Men jeg har været haft ondt eller blødt.

Skal ha taget blodprøve i næste uge og scanning igen dog inaktive hvor jeg er blevet behandlet.

Hun virkede ret uprof.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik der med blodprøven og det hele?

Har idag været udsat for det samme. To finde blommesæk er som hun i Aalborg syntes så tomme ud. Hmmm.

Men jeg har været haft ondt eller blødt.

Skal ha taget blodprøve i næste uge og scanning igen dog inaktive hvor jeg er blevet behandlet.

Hun virkede ret uprof.

Det skulle stå at jeg hverken har haft ondt eller blødt :-)

Og skal ha en scanning igen, dog i skive om to uger, skulle der osse stå.

Forbandede stavekontrol!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER