Marianne1983

Skrig

10 indlæg i dette emne

Vil lige høre om der er andre der kender til at baby skriger? Min baby har skreget meget i dag sådan nogle høje hvin / skrig og været urolig (bakset med arme og ben) men hun virker ikke ked af det. Snarere lidt oppe at køre. Nogle der kender det? Kan det være af glæde / begejstring?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mon ikke bare hun tester stemmen af? Noah havde også en periode hvor han skreg sådan bare for sjov.

Så hvis hun ellers er glad, tror jeg bare hun øver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har Storm også gjort meget i perioder, og stadig ind i mellem.. Det er lige så min trommehinde blafrer! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske hun ikke bliver ordentlig mæt selvom det måske virker sådan, jeg ammer men en dag gjorde vores lille dreng på 6 uger det også og vi ku bare ikke gøre noget, til sidst prøvede vi at gi ham en flaske også var han fuldstændig væk også var der ro, jeg havde simpelthen ikke haft næring nok i mit mælk selvom jeg havde masser så nu supplere vi med sutteflaske og modermælks erstaning en gang i mellem men han får altid lov til at spise ved mig først og han får nu flaske hver aften når han skal i seng efter han har spist ved mig også sover han næsten hele natten:) prøv det, det virker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis skrigene ikke er efterfulgt af en masse gråd, så er det som tidligere nævnt bare begejstring og træning af stemmebåndet :-)

Og ja, trommehinderne kan blafre helt vildt... ;-)

Min datter på 3,5 måned kan også skrige hvis hun har ondt. Fx da hun skulle have 3 måneders vaccinen. Der skreg hun højt og længe før det gik over i gråd. Det gjorde hun også pludselig mens hun lå i barnevognen og vi var på gåtur. Jeg tror hun blevutryg. Der var myggenet på, så hun blev i hvert fald ikke stukket af et dyr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah havde ogsa en periode med hoejhe lyde/skrig og siden en periode med hoeje raab - de skal jo proeve den af, den store stemme  :bunny

 

Hvor gammel er det nu, hun er? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 måneder.

Ja hun prøver sikkert bare stemmen af.

Samtidig vil hun helst ikke ligge alene. Det er nyt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 måneder.

Ja hun prøver sikkert bare stemmen af.

Samtidig vil hun helst ikke ligge alene. Det er nyt.

 

Det lyder helt igennem alderssvarende :) Det var deromrking Noah raabte - meget, meget hoejt. Og samme alder, hvor min veninde skrev, at det maaske var lidt forstyrrende at komme paa besoeg, fordi hendes 5 mdr gamle datter lavede meget hoeje lyde  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camillat - ok, mange tak.

Glad for det er alserssvarende.

Der er godt nok mange ting man erfarer med babyer. Vidste slet ikke de havde sådan en periode.

Og hehe - skal på besøg hos een i morgen og håber ikke hun skriger sådan hele tiden. Frygter det lidt.

I går var vi også ude og der artede hun sig så sødt, så sødt. Kun hjemme hun hvinede

:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vent til de ved de kan skrige, kigger på dig og siger: mor, Mig skriger- ARGHHHHHGGGHGGGGG! :D Det ynder vores datter på 2 at gøre, det er lige så jeg kan mærke trommehinderne vibrere :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER