diazbebs

test uge 29

151 indlæg i dette emne

Hvem er med her :)
LilleMi
Diazbebs
Poupsy
Mariaelley
Babyønske
AnitaFH

sabrina_k

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tester i næste uge, hvis mens ikke dukker op :)

Forventer mens onsdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tester i næste uge, hvis mens ikke dukker op :)

Forventer mens onsdag.

Så er jeg ikke alene, jeg forventer også mens onsdag :) krydser fingre for det bliver væk, men men men :bd :bd :bd babystøv til os alle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg ikke alene, jeg forventer også mens onsdag :) krydser fingre for det bliver væk, men men men :bd :bd :bd babystøv til os alle

Held og lykke til dig :bd

Har du mærket nogen symptomer? Tror jeg analyserer alt for meget på min krop i de her dage :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke til dig :bd

Har du mærket nogen symptomer? Tror jeg analyserer alt for meget på min krop i de her dage :blush

Jeg overanalysere også alt for meget.. irriterende. Jeg har haft en hovedpine i flere dage, og lidt spænding i brysterne. Men har læst mig frem til at det kunne lige så godt være pms <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forventer mens søndag, så tester mandag :) :bd :bd :bd til os alle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forventer mens søndag, så tester mandag :) :bd :bd :bd til os alle.

:bd :bd :bd  uhh bliver spændende. vi krydser fingrer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forventer mens lørdag og tester søndag.

Masser af babystøv til jer alle!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med! Jeg tester nok også søndag den 20. hvis ikke mens kommer om lørdagen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke til dig :bd

Har du mærket nogen symptomer? Tror jeg analyserer alt for meget på min krop i de her dage :blush

Så er vi to jeg prøver dog at lad være men det er bare såååå svært! Især når min kollega er gravid og der bliver talt meget om emnet! Jeg er pædagog og er i en vuggestue, så de kære skønne små gør det bestemt heller ikke nemt da . Af symptomer, kunne jeg i torsdags, på (cyklusdag 20) mærke følgende:

På toilet besøge har jeg konstateret tyndt elastisk slim/lidt æggevide og klumper agtigt. Havde tryk/mens ligende smerter. Det følt sviende/brændende, spænding/niv forneden og i bryster. Jeg havde lidt opuset mave og utilpashed. Det hele startede ved 14 tiden og lidt over kl. 20 var det aftaget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regnet med at teste lørdag hvis ikke mens er dukket op. Forventer mens alt i mellem mandag og fredag. Men jeg advarer på forhånd. Jeg kommer nok til at trække statistikken ned, da jeg ikke forventer vi kan selv.

Symptomer. Ingen overhovedet. Men vågnede faktisk i nat ved et jag i den ene side og så var det væk igen med det samme :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem er med her :)

Laver du ikke en oversigt over testerne i første indlæg? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regnet med at teste lørdag hvis ikke mens er dukket op. Forventer mens alt i mellem mandag og fredag. Men jeg advarer på forhånd. Jeg kommer nok til at trække statistikken ned, da jeg ikke forventer vi kan selv.

Symptomer. Ingen overhovedet. Men vågnede faktisk i nat ved et jag i den ene side og så var det væk igen med det samme :huh

Alle er da velkomne :kiss

Jeg tror nu altså heller ikke at jeg kan fremtrylle II. Har brunt udflåd for 2. dag i træk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Laver du ikke en oversigt over testerne i første indlæg? :)

Jeg laver en liste når jeg kommer til en pc. Er på IPhone lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regnet med at teste lørdag hvis ikke mens er dukket op. Forventer mens alt i mellem mandag og fredag. Men jeg advarer på forhånd. Jeg kommer nok til at trække statistikken ned, da jeg ikke forventer vi kan selv.

Symptomer. Ingen overhovedet. Men vågnede faktisk i nat ved et jag i den ene side og så var det væk igen med det samme :huh

Alle er velkomne her. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Laver du ikke en oversigt over testerne i første indlæg? :)

Det kunne alligevel lade sig gøre fra iPhone :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi to jeg prøver dog at lad være men det er bare såååå svært! Især når min kollega er gravid og der bliver talt meget om emnet! Jeg er pædagog og er i en vuggestue, så de kære skønne små gør det bestemt heller ikke nemt da . Af symptomer, kunne jeg i torsdags, på (cyklusdag 20) mærke følgende:

På toilet besøge har jeg konstateret tyndt elastisk slim/lidt æggevide og klumper agtigt. Havde tryk/mens ligende smerter. Det følt sviende/brændende, spænding/niv forneden og i bryster. Jeg havde lidt opuset mave og utilpashed. Det hele startede ved 14 tiden og lidt over kl. 20 var det aftaget.

.

Jeg har også haft lidt æggehvide agtig udflåd. Og noget utilpashed som kommer og går. :) vi krydser fingre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.

Jeg har også haft lidt æggehvide agtig udflåd. Og noget utilpashed som kommer og går. :) vi krydser fingre

Jaaaa

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå så kom mens sørme her til morgen :blink

Dvs. at jeg har haft en cyklus på 23 dage. Meget mærkelig cyklus :wacko

Held og lykke til jer andre :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen mens endnu. Men søndagen er jo ikke overstået endnu. Så må bare se tiden an.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå så kom mens sørme her til morgen :blink

Dvs. at jeg har haft en cyklus på 23 dage. Meget mærkelig cyklus :wacko

Held og lykke til jer andre :goodluck

Øv øv. Krydser fingre for næste gang.

Men det er meget normalt at cyklus variere i længde. Hold øje med din ægløsning næste gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå så kom mens sørme her til morgen :blink

Dvs. at jeg har haft en cyklus på 23 dage. Meget mærkelig cyklus :wacko

Held og lykke til jer andre :goodluck

Det var en kort en af slagsen :o Håber det går nemt når I skal igang til september :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen mens endnu. Men søndagen er jo ikke overstået endnu. Så må bare se tiden an.

:bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen mens endnu. Men søndagen er jo ikke overstået endnu. Så må bare se tiden an.

Vi krydser fingrer <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på cd 30 idag. Har mavekneb og kvalme, så nu vil jeg gerne bede mens om at komme tak!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER