Guest

Inspiration til 1 års billede

14 indlæg i dette emne

Min lille stjerne fylder 1 år om tre uger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi bor jo på en gård, så Ida fik smækbukser på og hat, et græsstrå i munden. Satte hende på nogle halmballer ude blandt hønsene. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke, om det er en sjov idé, men Valdemar fik sit fødselsdagsflag med. Det synes jeg er lidt hyggeligt. Hvis du er en af dem, der vil have fødselsdagstog, kunne det også være en mulighed :)

Vores "officielle" 1 års i ramme på skænken er i øvrigt bare et "nøgenbillede" i sort/hvid uden noget. Jeg kan godt lide, at det bare er Valdemar og intet andet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bor jo på en gård, så Ida fik smækbukser på og hat, et græsstrå i munden. Satte hende på nogle halmballer ude blandt hønsene. :)

Vild god ide :) (vi bor i rækkehus, så så idyllisk kan det desværre ikke blive :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold kæft, hvor er han dejlig :wub

Det er altså også skønt med de helt enkle billeder :) vi har ikke flag, men tog, så det var faktisk en mulighed (som jo så kunne genbruges år efter år :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold kæft, hvor er han dejlig :wub

Det er altså også skønt med de helt enkle billeder :) vi har ikke flag, men tog, så det var faktisk en mulighed (som jo så kunne genbruges år efter år :) )

Tak :kiss Er sjovt nok også selv vild med ham :7himmel Men ja, tog kan jo genbruges. Det kunne man godt lave en sød lille serie ud af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne også være hun skulle sidde med et stort 1-tal lidt ligesom disse bogstaver :)

jl279PP.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ud over de ens billeder vi har taget hver måned i stolen tog jeg en billedserie af hende. Leg udenfor og indenfor og nogle familiebilleder. En god blanding der rigtig viser hendes personlighed og evner da hun var 1 år :)

Lige et udpluk:

7Agnlyc.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne også være hun skulle sidde med et stort 1-tal lidt ligesom disse bogstaver :)

jl279PP.jpg

Nåhr ja - god ide :loveshower

Silke Elia er bare evig-sød :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ud over de ens billeder vi har taget hver måned i stolen tog jeg en billedserie af hende. Leg udenfor og indenfor og nogle familiebilleder. En god blanding der rigtig viser hendes personlighed og evner da hun var 1 år :)

Lige et udpluk:

7Agnlyc.jpg

Super god ide, især at hun er i bevægelse/leg :) hvor er hun sød i tylskørt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har (selvfølgelig  :klap ) ikke fået taget endnu, men har tænkt at tage nogle fine af hende, hvor hun sidder i noget højt græs og leger. Gerne i aftensolen så det bliver et blødt lys :) Og som Mette skriver nogle af hvor hun går, måske med dukke eller andet i hånden :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først og fremmest, tak for sidst - hvor var det bare I hyggeligt at have jer på besøg :loveshower Ærgerligt du allerede snart starter på arbejde igen...

Nu ved jeg ikke lige hvordan jeres månedsbillede er? Men vi har brugt den der maileg kanin til månedsbillederne (som du har set på FB), så man kan se hvor meget hun vokser og den der kanin bare bliver mindre og mindre :D

 

Min tanke er, at når hun fylder 1 år, så tager jeg ikke månedsbilleder længere, men hvert halve år op til måske skolealderen også bliver det kun hvert år også sammen med kaninen. Som de andre skriver så bliver billederne/billedet også hvor hun er aktiv og viser hvad hun "kan" (gerne ude i det fri) med sin lille maileg kanin og den vil følge hende indtil hun siger, ej mor nu gider jeg altså ikke mere have den kanin med :)

 

Derudover skal vi også have taget et fællesfoto af os alle tre... og Mynte med :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først og fremmest, tak for sidst - hvor var det bare I hyggeligt at have jer på besøg :loveshower Ærgerligt du allerede snart starter på arbejde igen...

Nu ved jeg ikke lige hvordan jeres månedsbillede er? Men vi har brugt den der maileg kanin til månedsbillederne (som du har set på FB), så man kan se hvor meget hun vokser og den der kanin bare bliver mindre og mindre :D

Min tanke er, at når hun fylder 1 år, så tager jeg ikke månedsbilleder længere, men hvert halve år op til måske skolealderen også bliver det kun hvert år også sammen med kaninen. Som de andre skriver så bliver billederne/billedet også hvor hun er aktiv og viser hvad hun "kan" (gerne ude i det fri) med sin lille maileg kanin og den vil følge hende indtil hun siger, ej mor nu gider jeg altså ikke mere have den kanin med :)

Derudover skal vi også have taget et fællesfoto af os alle tre... og Mynte med :D

Selv tak søde. Det var bare super hyggeligt at være sammen med jer :kiss vi må være sammen i weekender fremover ;)

Ideen med kaninen er så sød. :wub vi har haft hende liggende/siddende på en sækkestol med Mary-svøbet hen over. Så kan man også se, at hun vokser :)

Vi vil heller ikke tage månedsbilleder længere efter hendes fødselsdag.

Forresten - god ide at få taget et fællesbillede.. Det er vi simpelthen for dårlige til. Så det må være til fødselsdagen, vi lige får gjort det :)

Vega er jo stadig vild med mynte - vi må også få os en hund, haha..

(Kun en uge nu til M kommer hjem :loveshower )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, vi må så :kissMynte synes jo også det var en FEST at have Vega på besøg.. en der gad lege med hende ;) :D

 

Ja kender det alt for godt... vi er også for dårlige til at få taget billeder af os alle tre sammen..

 

Glæder mig til at se det endelige billede - det kan da kun blive SMUKT uanset hvad det ender med :loveshower :7himmel

 

Og ja nu er der under en uge til han er hjemme.. kan SLET ikke vente.. det er så hårdt.. haha :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER