Guest

Engelsk/britisk film?

7 indlæg i dette emne

Hvilke GODE film med britiske hovedpersoner/tema er der?

Noget min mand også gider se så Harry Potter, notting Hill og love actualy er desværre ikke en mulighed ;)

Har overvejet James Bond, men de nye har vi ligesom set og de gamle orker jeg ikke.

Train spotting siger mig intet. Kom frisk, gerne komedier!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Brian er ret vild med en film, det hedder noget med Hooligans, måske Green Street Hooligans. Elijah Wood spiller en af hovedrollerne. Det er en barks film med masser af vold, så jeg har ikke haft mave til at se den, men det er i hvert fald ikke en tøsefilm, og hvis jeg kender Brian ret er det heller ikke bare "vold for voldens skyld". Han siger, at hvis man kan holde det barske ud i starten, så tuder man i slutningen. Det vil være mit bud. Og den findes på netflix :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han foreslår også Lock stock in two smoking barrels (eller noget i den stil) og Snatch.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og 51st State (halv britisk, halv amerikansk)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lock Stock... er cool. Monty Python (Life of Brian, Quest for the holy Grale - FANTASTISKE) eller serien The Inbetweeners. Der er nogle scener i den serie, som er hysterisk morsomme, a la American PIe. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bridget Jones dagbog :)

Kongens store tale (ikke komedie)

Laws of attraction (er dog ikke sikker på om den foregår i USA, men de rejser til Irland)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Toast

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER