lhk

Overnatte ude uden weekendseng

17 indlæg i dette emne

Vores søn er begyndt at rejse sig op i tremmesengen, mest på knæene, og sengen er derfor sat i nederste hak...

Er det så realistisk, at han kan sove i bv-kassen på gulvet (ligesom han plejer/plejede når vi er/var ude). Eller vil han bare kravle ud tror I?

Vores bil er i forvejen proppet og meget lille, så kunne godt blive en udfordring at få plads til weekendseng og madras også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu skriver du mest på knæene.. altså dvs nogengange står han op? hvis han kan falde ud om natten så ville jeg ikke gøre det. Her er det i hvert fald HELT umuligt at tage på tur uden en rejseseng med sider. Vi har dog købt et telt de rer beregnet til babyer/børn kan sove i som kan lukkes - måske det er en mulighed, det fylder nærmest intet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, han kan godt rejse sig op:)

Men det vil han nok ikke kunne hvis jeg lyner forlæderet på bv...

Hmm, det telt lyder meget smart. Googler lige:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har gjort det nogle gange, hvor han så har været spændt fast i barnevognsselen. Jeg vil nok tænke det var afhængig af, hvor mange dage i skal afsted.

QqXmtOd.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har gjort det nogle gange, hvor han så har været spændt fast i barnevognsselen. Jeg vil nok tænke det var afhængig af, hvor mange dage i skal afsted.

QqXmtOd.jpg

Ih, 1000 tak for billede! Det ser hyggeligt ud, men selvfølgelig ikke helt 100% optimalt.

Det er to nætter:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis I har en voksi kan I måske lægge ham i den på gulvet. Det har vi gjort nogen gange med Vitus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke selv have noget problem med at gøre det, hvis det ellers er i et lukket rum hvorfra han ikke bare lige kan stikke af skulle han kravle ud. Evt. kan man jo give barnevognsselen på. Men ellers tænker jeg herregud, man hører dem jo nok hvis de er så vågne at de ligefrem kravler ud af barnevognen, og så kan man jo kigge ind til dem ind imellem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Vi har gjort det flere gange, og skal faktisk på camping i næste uge hvor han skal sove i BV-kassen. Vi piller nok selen af ham når den står på gulvet, men det har ikke givet problemer før. I værste fald kravler han rundt på gulvet i campingvognen - og hvad så?

Okay, det er nok også det vi gør. Må lige se med selen så, der vil ikke ske noget ved at han kravler rundt på det lille værelse han skal sove i:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, det er nok også det vi gør. Må lige se med selen så, der vil ikke ske noget ved at han kravler rundt på det lille værelse han skal sove i:)

Det er da også sjældent at de slet ingen lyd vil give fra sig fra de vågner og til de kravler helt op og rundt på gulvet. Medmindre i har en stum ninja baby ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En rejsesengen fylder INTET.. Jeg har haft vores med, i barnevognen uden problemer.

Jeg har de gange bare brug madrassen fra barnevognen, og lige stoppet et tæppe eller noget rundt i kanten, så madrassen lå fast...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da også sjældent at de slet ingen lyd vil give fra sig fra de vågner og til de kravler helt op og rundt på gulvet. Medmindre i har en stum ninja baby ;)

Ha ha stum ninja baby!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En rejsesengen fylder INTET.. Jeg har haft vores med, i barnevognen uden problemer.

Jeg har de gange bare brug madrassen fra barnevognen, og lige stoppet et tæppe eller noget rundt i kanten, så madrassen lå fast...

Smart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En rejsesengen fylder INTET.. Jeg har haft vores med, i barnevognen uden problemer.

Jeg har de gange bare brug madrassen fra barnevognen, og lige stoppet et tæppe eller noget rundt i kanten, så madrassen lå fast...

Ja det var faktisk meget smart:) Tak for tip...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Problemet behøver jo ikke altid at være at få rejsesengen MED :p For vores vedkommende er det mangel på et sted at stille den i opslået tilstand. Han skal altså ikke sove i et fortelt...

Hehe ja. Det kunne faktisk godt blive et problem her. Så må vi bytte vores store dejlige værelse ud med det lille hummer han skulle have sovet i:) For vi kan ikke sove sammen, så lukker jeg ikke et øje...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

En fra min mødregruppe har god erfaring med det lille telt der kan slås op og INTET fylder når det er klappet sammen. De har det på babygear.dk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

årh, hvor er de smarte, de rejsetelte - der er lige kommet et på babylisten i stedet for traditionel weekendseng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER