fynboen

laver ofte i bukserne...

4 indlæg i dette emne

Hej alle sammen...

Håber virkelig der er nogen som har et godt råd... :help

Min kærestes knægt, han fylder 4 nu her i slutningen af februar, men vi har stadig problemer med at han går og laver stort i bukserne... :blush

Vi har ham hver anden uge, så ved selvfølgelig ikke hvordan deter ved moren, men tror det er nogenlunde det samme...

vi synes bare han er ved at være lidt for stor til at gøre det, og det er ofte når han er i børnehave... der er ingen problemer med når han skal tisse, det kan han sagtens klare på toilettet..

Synes jo det er synd for ham, for det ender jo med han bliver drillet nede i børnehaven med det og det ville være rigtig synd for ham... :unsure

Håber virkelig i har nogen gode råd, så vi kan hjælpe ham med det her...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Faste toilet tider....efter morgenmad og efter aftensmad...evt med en bog, et spil eller noget han gider sidde at kigge på! Og så skal det være ens både hos jer og ved mor!!

Havde jeg vidst det var vi sluppet med tre år med massiv forstoppelse og RIGTIG mange trælse stunder..Så bare kom igang :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Majsen

Jeg har en søn der nu er 7 år og stadig har problemer.

Vi går på hvidover som siger det er fordi han er forstoppet.

Så siver det ligesom ud og de mister kontrollen og følelsen med deres tarm. Derfor får han movikol daglig og har fået det længe dog med pauser.

Det er hårdt arbejde men jo hurtiger i kommer i gang med en udredning jo bedre.

Min søn startede også da han var 4 år, tror det skete fordi hhan ikke vile gå fra legen i børnehaven også bliver man jo forstoppet. Han er meget optaget i sin leg og glemmer at gpå toilettet.

I kan også selv starte med faste toilet tider og masser af væske.

Vi kom sent igang med læge og hospital for håbede det gik i sig selv igen.

Held og lykke

KH Dionne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Majsen

Jeg har en søn der nu er 7 år og stadig har problemer.

Vi går på hvidover som siger det er fordi han er forstoppet.

Så siver det ligesom ud og de mister kontrollen og følelsen med deres tarm. Derfor får han movikol daglig og har fået det længe dog med pauser.

Det er hårdt arbejde men jo hurtiger i kommer i gang med en udredning jo bedre.

Min søn startede også da han var 4 år, tror det skete fordi hhan ikke vile gå fra legen i børnehaven også bliver man jo forstoppet. Han er meget optaget i sin leg og glemmer at gpå toilettet.

I kan også selv starte med faste toilet tider og masser af væske.

Vi kom sent igang med læge og hospital for håbede det gik i sig selv igen.

Held og lykke

KH Dionne

Det er faktisk sådan lidt som han har det... for det er jo ikke altid det er en kæmpe portion, så det kan være han "lækker" og vi bare ikke har set det sådan... :(

kunne godt ske jeg skulle tage en snak med faren om det, for er jo synd for knægten hvis det er derfor...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER