brineh

Søger gravide til gratis fotoshoot :)

4 indlæg i dette emne

Søger gravide, gerne fra uge 28 til 40+ til gratis udendørs fotoshoot i den første uge i August (den 4/8-8/8) da jeg har en uges ferie og gerne vil blive bedre til at tage graviditets billeder. :)
Jeg har planer om at sy en graviditet kjole ala den som på billedet  i hvid. - Maven vil være i fokus 
Billederne vil blive taget i Køge/solrød området.
Hvis det lyder som noget for dig, så skriv gerne en privat besked så aftaler vi nærmere :)

 

Se ellers hvad jeg lavet på www.facebook.dk/FotoBySJ - jeg har taget billeder af en herinde fra sidste sommer, som i kan se på min side.

 

post-1588-0-04798300-1404570490_thumb.jp

 

God sommer, Sabrina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du får lyst til at gøre det senere hen på året /starten af det nye år, så er jeg meget interesseret. Jeg er nok desværre bare ikke vokset nok til august til at der er noget rigtigt at se.

 

Har termin d. 26. februar, så du må da meget gerne vende tilbage senere hvis det kunne passe med noget:).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du får lyst til at gøre det senere hen på året /starten af det nye år, så er jeg meget interesseret. Jeg er nok desværre bare ikke vokset nok til august til at der er noget rigtigt at se.

 

Har termin d. 26. februar, så du må da meget gerne vende tilbage senere hvis det kunne passe med noget:).

 

Tillykke med bebsen i maven :)

 

Du er velkommen til at følge min side på facebook: www.facebook.dk/FotoBySj , der vil jeg begynde at skrive opslag med shoots i fremtiden når jeg har hul i kalenderen :)

- så det kan godt være muligt senere på året eller starten af det nye år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det er derovre på djævleøen!

Kommer du et smut til smukke Fyn så sig til ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER