Allehånde

Scanning :-)

6 indlæg i dette emne

Så blev jeg scannet igår og der var fint hjerteblink og den havde præcis den størrelse den skal have

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så blev jeg scannet igår og der var fint hjerteblink og den havde præcis den størrelse den skal have . Termin fortsat 10. februar og nu glæder jeg mig rigtigt

 

Har du et billede af scanningen som du vil dele?:) hvor langt er du henne på billedet?

 

Vi(jeg) overvejer en tidlig scanning for at være sikker på at der faktisk er en lille derinde, men synes også at det vil være så spildt hvis man næsten ikke kan se noget:).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik et billede med, men ærlig talt kan man ikke se en skid på billedet. Vi tog hendes ord for at det så fint ud. Men jeg tror altså også det har noget at gøre med deres udstyr eller hvor dygtige personen er til at scanne, for med min første blev jeg scannet ved 7+1 og der synes jeg faktisk godt man ku se det, og de ku endda lave et 3D billede. Måske har det også noget at gøre med at jeg har taget lidt på siden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 8+3 da jeg blev skannet denne gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det er altså fantastisk at se og endda høre det lille hjerte selvom det på skærmen er en grå masse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også besluttet at tage en scanning på fredag på min fødselsdag, hvor vi vil være 8+1.

Både så jeg kan se at alt er fint, og at den lille har det godt.

Og så vil det gøre det meget mere virkeligt for kæresten også. Så målet er hjertelyd, men hvis man ku få nogle billeder hvor man faktisk kunne se noget ku det jo være super lækkert :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER