mette34

Skal vi starte op på vores terminsgruppe ?

90 indlæg i dette emne

Vi krydser for hinanden, sukkergris ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi krydser for hinanden, sukkergris ;)

Det gør vi ihvertfald :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også ind her. Jeg er 5+4 i dag og har, så vidt jeg kan regne ud, termin d. 15 marts. :) er så spændt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja i kan virkelig godt glæde jer.. Det er helt unikt og var også meget tæt på at fælde en tårer.. Det er self rigtig træls og have de her smerter der kommer i ny og næ men kan sagtens klare det.. Det er fraktis kun hvis ikke jeg får mig hvilet at det gør ondt. I dag har jeg hvilet og har slet ikke haft ondt..

Og tager gerne de smerter med for den lille bebs.. Nu er det pludselig lidt mere virkeligt.. Tænk der er et lille liv inde i maven på mig.. Det er vildt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av Av... har virkelig ondt i underlivet her til aften.... bliver helt bekymret:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ondt i underlivet - som i mens-smerter eller?

For det er vist ganske normalt her i starten -det har jeg også og havde det også, da jeg var gravid med vores datter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er som i menstruationssmerter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er som i menstruationssmerter...

Det har jeg osse somme tider. Det er ganske normalt. Har ihvertfald ikke fået det røde endnu :-D :-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er man begyndt at døje med at svimmelhed. ... har i andre nogle råd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har desværre ingen råd. Døjer også med svimmelhed :( overvejer at starte lidt tidligere med jerntilskuddet. Ligger generelt lavt i hgb, så tænker at det måske kan være det, der driller.

Eller måske kan det være blodtryksfald. I så fald må jeg finde lidt ekstra salt lakrids :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er man begyndt at døje med at svimmelhed. ... har i andre nogle råd?

Jeg tager en pille "hemohjern" 2-3 gange i ugen alm. Dosis er 2 piller dagligt. Jeg tager det om eftermiddagen mellem måltider (ofte lige når jeg kommer hjem fra arbejde) så det har de bedste betingelser for optagelse i kroppen. Det må nemlig ikke tages samtidig med kalk!

Og så væske, væske, væske og atter væske: 2 liter om dagen + lidt mere her i varmen!

Nu har jeg ikke taget det i en uge og jeg er total rundtosset hver gang jeg rejser mig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger.

 

Skulle ha haft mens i torsdags 17.7 men ingen mens kom så testede i morges og om ikke jeg stod med en positiv :loveshower

Så termin ligger omkring 23-26 marts.

 

For med min datter blev den rykket 3 uger. og denne spire er lavet i første forsøg efter p-pille stop i start juni. Så nåde ikke at ha en fast cyklus så har regnet lidt med den fra jeg ventede min datter :)

 

Jeg har Silje fra 27 december 2012 sammen med Anders. Vi fandt sammen her i foråret efter 2 år fra hinanden og vi flytter sammen i Gudme til oktober :loveyou

 

 

post-9086-0-06814300-1405959005_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne være med i en terminsgruppe :-). Jeg er 1. gangs gravid og er vældig spændt på det hele :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører vist også til her. - Dejligt at læse, at jeg ikke er den eneste, der har bekymringer, er små-dårlig og et hormonbæst!

Graviditeten var en UPS! Har ikke kendt min kæreste ret længe (3 måneder), men vi har begge altid ønsket at få børn, og da jeg er midt i 30'erne, var det slet ikke et spørgsmål. Skal først til første lægeundersøgelse d.7/8, så er meget spændt på det hele. - Og meget nervøs for, om det nu også kan være rigtigt. Har taget tre positive tests og har stort set alle symptomer, så nu krydser jeg bare fingre for at alt er som det skal være.

- Meget, meget abstrakt! Tror heller ikke min kæreste forstår noget som helst... Dette fællesskab kan nok gøre det hele meget mere virkeligt for mig... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også stille og roligt på med termin 22 marts 15 :) Mistet i april, så nu håber jeg at vi er heldige :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER