Louisea

JM besøg igår

3 indlæg i dette emne

I går var jeg til JM her i uge 34, i morgen rammer jeg 35+0 :7himmel

 

Alt var skønt og havde kæresten med, vi skal ses igen lidt over midten på måneden. Jeg er virkelig glad for min JM, hun er skøn!

 

Og hun måtte flere gange sige til mig at jeg skal IKKE lave noget når vi skal flytte. Og at jeg skal lære at lytte - måtte ligefrem spørge DIREKTE hvor meget MÅ jeg så løfte?? INTET siger hun haha. Hvor jeg så igen spørger hvad er maks kilo?? Og hun siger 2kg og max 20 løft af den slags. Kan godt mærke det bliver svært ikke at styre tingene og bare lade andre klare det. Men så kan jeg pakke køkken ud og sætte ting på plads.. :baEllers har hun sagt til min kæreste at han må sende mig ud i haven eller på legepladsen eller lign.

 

 

Banditten sidder fast med hovedet allerede og han skønnes til at veje omkring 2350g og hun skønner at han bliver omkring 3kg ved fødsel, hvilket er fint da jeg ikke er så høj og jeg er slank  :lol

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhh jeg kender det - det er benhårdt at acceptere at man ikke må noget som helst. Jeg er heller ikke god til det, på trods af at jeg har haft diverse forbud i alle tre graviditeter. Men man lærer at prisen for at gøre tingene kan være for store, for det er heller ikke sjovt at ligge død bagefter fordi man får ondt, får plukkeveer osv.

Pas rigtig godt på dig selv, og lad andre gøre arbejdet, selvom det er megasvært.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er jo lige det!

 

Men det er ikke fordi jeg ikke stoler på de andre og ikke synes at andre kan gøre det godt nok, jeg er bare sådan en der selv tager fat og er vant til at klare alt på egen hånd. Havde ikke regnet med at skulle bære kasser overhovedet, men bare en stol eller mindre ting.. Jeg må bare sige at det er for min egen skyld og netop have i tankerne at jeg ikke gider for mange plukveer senere hen.

 

Desuden aftalte vi at når jeg engang rammer veerne, så skal jeg komme ind allerede når der er 7-8min imellem, da jeg fødte efter 3 timers veer sidst. Så det kan ende med at gå rigtig hurtigt igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER